The French's Tavern ( you can enter even if english :D)
Hi hi, decided to make this thread after seeing rooms for germans, italians etc.. If you are speaking french, let us know :).
Si vous parler francais, et bien faites le savoir :). C'est toujours amusant de se retrouver ensemble! Québécois et Francais, a la votre!! If i am the only french guy here, well, i'm good in english also, so it's all good :) I hit him in the temple and he began to convulse like a retarded Hillbert. Mike Tyson
|
![]() |
Francais/British ici.
|
![]() |
Salut,
Québecois :) Rive-sud de Mtl plus précisément. Bonne journée! Intel® Core™ i7-2600K @ 3,4 GHz Nvidia GTX570 120Go SSD HD 2To HD 16GB RAM Corsair Vengeace(4x4GB) Windows 7 Ultimate SP1 Last edited by biloba#5629 on Sep 28, 2011, 12:40:56 PM
|
![]() |
It's really nice to see a french thread here, I'm neither french nor british but I enjoy the french language so will be fun to read this thread anyways :D Hope you guys get some keys, bonne chance!
|
![]() |
Haha, vous etes rapide :P. Content de voir que je ne suis pas le seul francophone :). Je viens du Québec aussi, région de Montréal :)
I hit him in the temple and he began to convulse like a retarded Hillbert. Mike Tyson
|
![]() |
Un québécois de plus ici, directement de la ville de québec.
|
![]() |
its nice to see so many ppl from diffrent places it makes my gameing experience all the more better playing and meating people from difrent countries
|
![]() |
Hello,
Un autre français de Toulouse qui suit le jeu avec attention... Et attends fébrilement une clé Beta :) Note : un fan site existe en Français : http://www.path-of-exile.fr See you ingame... |
![]() |
" Je suis en train de creer un site Wiki pour PoE, est ce que tu pourrai metre un lien sur ton site? PS: I left France when I was 8 years old, so my grammar is appalling. Sorry! |
![]() |
" Un petit coucou a toute la communauté francophone ... Zunhwyvar , on est voisin alors :) Ps : En attente de bkey comme beaucoup :) Joined: 28 septembre 2011 07:21
Get the Beta the 24 november 14:55 Thank to icassel for the Bkey |
![]() |