Guild Recruitment Channel: Global Chat #100

Hi
haven`t been player sine 2015
looking for friend group i got Discord Garo#6096

ign Poisionwitch
thanks
Played several leagues but haven't played since 2019. Looking for a guild specializing in mid end / late end game content
Joined PoE in 2013 until level 30+
Then took a long break
Came back in 2020 during COVID WFH
Keep playing since then, but not everyday

Singapore server, not a pro player
My favourite is Cyclone, currently level 93 Scion

Any guild that match my play style?
Bonjour, Bonsoir
Bonne année et meilleurs vœux

Etant donné le peu de guilde présente sur Playstation et Française (Quasi aucune)
J'ai fondé une nouvelle guilde nommée "French Connection" destinée a réunir une petite communauté de joueurs PS4 FR.
Joueurs Confirmés et débutants sont les bienvenus afin de crée un systèmes d'entraide et de conseil entre tous.
Les joueurs console étants peux nombreux à visiter les forums, je vous invite à passer ce message autour de vous ce qui dynamisera ca portée.

Ajouter moi sur ce compte PSN ===> Pok3r-Ang3l

Bon Jeu et amusez-vous.

Pseudo PC ==> Blister
good
nice
Hello, I am new player and looking for guild.
....
Older player looking for Guild, I play softcore trade league. I suck, so Hardcore is out.....Looking for active guild, with casual players who love the game. Self sufficient. Just left my last guild because no one was ever on.
Older player looking for Guild, I play softcore trade league. I suck, so Hardcore is out.....Looking for active guild, with casual players who love the game. Self sufficient. Just left my last guild because no one was ever on.


Yeah copy paste of previous post cause its literally suits me :D
IGN Narlluin
Last edited by Narlluin on Feb 4, 2023, 6:47:59 AM

Report Forum Post

Report Account:

Report Type

Additional Info