- Swedish Community -

Skoj initiativ! gav mig på ett försök för några månader sen som inte riktigt tog fart =)
Märker att dom flesta här verkar lira HC, vilket jag INTE gör :D ja gillar att behålla mina items ;)
Hursomhelst, adda om ni vill snacka lite skit eller dra några SC maps eller dyl..
Har lirat sen början på 2012 och spelat ganska mycket sedan start.
IGN: Gahrlaag
Wiki - http://en.pathofexilewiki.com/wiki/Path_of_Exile_Wiki

Move de sync from de bathroom to de kitchen for better flow!
crisis solved.
"
Mastarenj wrote:
Klarar sig rätt bra från desyncen bara man tar det lite lugnt med quicksilver flasksen. Skit i o kuta igenom trånga passager och doorways o sånt där o du kommer inte ha några större problem :) Själv har ja bara /oos på last tell o drar till med enter o pil upp bara om jag stöter på nått svårare pack eller så. Efter ett tag lär man sej när det börjar synca ur.


Problemet är som du säger, bland annat Quicksilver flasks, annars är det oftast alla skills som har med förflyttningar att göra. Kan även inträffa när du har hög movementspeed% på boots eller unika items.

Men eftersom folk säger att desyncs har blivit ännu värre sen 4mån leaguen, tror jag beror på att mobs är ju 20% snabbare, men du är det inte normalt sett.

Så jag använder mitt script (på ALT-knappen) vid nästintill varje större mobpull, eller mobs som slår hårt. Jag har faktiskt fått 1 desync sen min nuvarande level. Och särskilt i Heroic borde man inte rusha igenom för att sen åka på desyncs. Sen beror det ju också på latency-spikes pga din ISP, det gör ju inte saken direkt bättre.

"
Gahrlaag wrote:
Skoj initiativ! gav mig på ett försök för några månader sen som inte riktigt tog fart =)
Märker att dom flesta här verkar lira HC, vilket jag INTE gör :D ja gillar att behålla mina items ;)
Hursomhelst, adda om ni vill snacka lite skit eller dra några SC maps eller dyl..
Har lirat sen början på 2012 och spelat ganska mycket sedan start.


Tillagd i första posten under Standard League!
Onslaught League: KoleStoleMyVirginity, Witch 54
Last edited by skmzarn on Jun 23, 2013, 7:04:43 AM
^
Onslaught League: KoleStoleMyVirginity, Witch 54
Är det dåligt med svenskar som lirar PoE? Kom igen nu!
Trevligt med en tråd för oss svennar!
Började lira Path of exile ett par dagar efter open beta som ett substitut till diablo 3, vilket jag nu efter månader med PoE inte kan förstå hur jag gillade..
Lirar i vilket fall Hardcore, QTheOmniscient heter min level 86 Duelist, säljer dock all gear nu för att börja om på nytt eller kanske spela lite i Onslaught.

Lägg till mig om ni vill lira eller snacka något, är förmodligen bland de yngre spelarna med mina 17 år.
Last edited by jeppesu on Jun 24, 2013, 4:45:21 PM
Halloj,

Har lirat sen den öppna betan släpptes, har bara vågat default än så länge, har inte tålamod för hardcore.

33 år, fru och 3 barn, bor utanför Strängnäs.

Adda mig för lite byteshandel eller mapgrinding.
Brukar spela nånstans mellan 18-02
Oftast inne med IGN: LindaD
IGN: Standard - LightningMachine
Last edited by Doffe79 on Jun 25, 2013, 5:34:54 AM
"
jeppesu wrote:
Trevligt med en tråd för oss svennar!
Började lira Path of exile ett par dagar efter open beta som ett substitut till diablo 3, vilket jag nu efter månader med PoE inte kan förstå hur jag gillade..
Lirar i vilket fall Hardcore, QTheOmniscient heter min level 86 Duelist, säljer dock all gear nu för att börja om på nytt eller kanske spela lite i Onslaught.

Lägg till mig om ni vill lira eller snacka något, är förmodligen bland de yngre spelarna med mina 17 år.


"
Doffe79 wrote:
Halloj,

Har lirat sen den öppna betan släpptes, har bara vågat default än så länge, har inte tålamod för hardcore.

33 år, fru och 3 barn, bor utanför Strängnäs.

Adda mig för lite byteshandel eller mapgrinding.
Brukar spela nånstans mellan 18-02
Oftast inne med IGN: LindaD


Tillagda!

Välkomna till den svenska delen av Path of Exile! :)

Jag har tyvärr haft löjligt mycket å göra så har inte kunnat lira någonting på ett tag. Dessutom har jag World of Warcraft raid ikväll, så inte ens ikväll får jag spela PoE. :o
Onslaught League: KoleStoleMyVirginity, Witch 54
"
skmzarn wrote:
Jag har tyvärr haft löjligt mycket å göra så har inte kunnat lira någonting på ett tag. Dessutom har jag World of Warcraft raid ikväll, så inte ens ikväll får jag spela PoE. :o

Spela när du har tid :D

Och glöm inte att hälsa på oss inne på TS-servern. Vi är 2 pers där inne varje dag som spelar PoE!
"
Kemichal wrote:
"
skmzarn wrote:
Jag har tyvärr haft löjligt mycket å göra så har inte kunnat lira någonting på ett tag. Dessutom har jag World of Warcraft raid ikväll, så inte ens ikväll får jag spela PoE. :o

Spela när du har tid :D

Och glöm inte att hälsa på oss inne på TS-servern. Vi är 2 pers där inne varje dag som spelar PoE!


Det ska jag juh göra! Kommer kanske in en sväng lite senare. :)
Onslaught League: KoleStoleMyVirginity, Witch 54
Härligt! Börjar trilla in ett par stycken nu!

Inte haft jätte mycket tid att lira nu det sista jag heller, men bara 2 dagar kvar tills 5 veckors semester nu lagom tills nästa race season!!

Så jag är på det mesta nu de kommande veckorna i alla fall :) hade vart skoj med nått party race eller nått
IGN
Onslaught: Lowonlifehighonkokain, Outofoutofsyncslashoos, Nwaggashasgiantslongs, Onslaughtdis

Report Forum Post

Report Account:

Report Type

Additional Info