- Swedish Community -

"
Worfen wrote:
Är grymt sugen på att TS'a / lira med svenskar. Typ alla mina RL-polare har slutat spela.
Jag kör standard och finns oftast på Groxal, Graxol eller FlumbosHest. Har karaktärer i typ alla lvl-span upp till 82.

//Worfen

Du är också invitad :)
Kul att se andra svenskar som lirar!

började lira för typ 3 dagar sedan så e helt ny när det kommer till PoE!

Kör anarcy för jag har inte temperament eller tålamod för HC :P

kör just nu en Shadow lvl 30 atm xVenged
Godmorgon/lunch alla svenskar!

Gött med svenskar som lirar tycker ja! Själv har man lirat i closed beta till level 43 sen började jag för kanske 2 veckor sedan igen och har då lirat på onslaught. Är level 64 roa ranger, 55 ele cleave templar samt 63 dual spork mfer som jag mest lirar på nu, hon går under namnet BitchesBeWitches.

Jag själv är en knodd på 19år som i skrivande stund har rast på jobbet, har mestadels speltid på kvällarna från fem o så länge jag orkar innan man lär sova lite för att jobba nästa dag. Vore sjukt roligt att lira med ett svenskt gäng för att lära varandra spelet med tips o så, samt göra party races eller farma maps o dylikt. Som sagt, ni kan adda BitchesBeWitches på onslaught så ser ni alla mina karaktärer sen ändå.
Har precis fått intresse för races och kört två st 1h practice som gick sådär, tar väldigt gärna emot tips gällandes det!

Vore även nice att kunna snacka med alla så en TS-invite vore fint så man kan komma in o säga hej!

Dags att glida tillbaka till jobbet de sista 3 o en halv timmarna, hare gött sålänge! ;)
Har oxå en TS-server uppe 24/7

ts.just-for-fun.se password: jff

Mest BF3-folk inne där men det finns ett PoE rum.
Doffe79 heter jag där.

Välkomna in!!!
IGN: Standard - LightningMachine
Jag svarar gärna på newbiefrågor om sådana skulle finnas , på svenska såklart =)
IGN: Gahrlaag
Wiki - http://en.pathofexilewiki.com/wiki/Path_of_Exile_Wiki

Move de sync from de bathroom to de kitchen for better flow!
crisis solved.
"
Gahrlaag wrote:
Jag svarar gärna på newbiefrågor om sådana skulle finnas , på svenska såklart =)


Ställer också upp som frågeplank, kan svara på svenska, engelska eller klingonska ;)

Kan tillägga att jag generellt sett spelar från 19 fram till midnatt på veckodagar och lite random på helger :)
Last edited by Worfen on Jun 26, 2013, 6:46:20 AM
Jävlar vad folk det trillat in. Skitkul! Jag ska uppdatera första posten senare med alla nya namn. Se till så att ni får invites till Kemichal's TeamSpeak server om ni vill vara sociala och ha lite skoj tillsammans. :)

Välkomna!

Edit: Yes, då ska jag ha uppdaterat alla som nämnt sina nick in game till första posten. Skulle jag missat någon eller om ni vill lägga till något, skriv det här så fixar jag det.

Nu måste jag tyvärr in i World of Warcraft och förbereda mig inför kvällens raid, så blir troligen inget PoE ikväll.
Onslaught League: KoleStoleMyVirginity, Witch 54
Last edited by skmzarn on Jun 26, 2013, 11:30:15 AM
Har nu även en Onslaught witch lvl 13
Vi får väl se hur länge man lever :P
IGN: Standard - LightningMachine
+1 glad göteborgare. spelar nästan bara anarchy nu för tiden då onslaught tar lite mer tid än man har att spendera ;O
https://pastebin.com/Pb4ETGjc
what_is_game på onslaught

Report Forum Post

Report Account:

Report Type

Additional Info