- Swedish Community -

Vi finns även på Facebook - Path of Exile Sverige (600+ medlemmar.)

Onslaught League: KoleStoleMyVirginity, Witch 54
Last edited by skmzarn on Dec 31, 2018, 2:29:40 AM
Last bumped on Jan 1, 2023, 9:28:45 PM
Reserverad.
Onslaught League: KoleStoleMyVirginity, Witch 54
Last edited by skmzarn on Jul 16, 2013, 4:12:14 AM
Trevligt med en Sverigetråd!

Just nu kör jag i Onslaught, lvl 62 Duelist.
Har ett par andra chars i lite olika levlar.

I övrigt har jag spelat sedan closed beta, spenderat det mesta av min tid i races/HC.

IGN: Kemichal, adda om ni vill :)
Svensk PoE TS hade varit nice om någon känner till.
Last edited by Kemichal on Jun 18, 2013, 10:55:24 AM
Ja, jag tänkte att vi kunde försöka hålla denna tråden aktiv så att vi lockar till oss fler svenskar.

Jag har inte lirat ett enda race. Sen jag slutade spela i mitten av Closed Beta så har jag bara glott på Kripp och andra streamande PoE-freaks. Det har ju gjort så att man blev lite sugen igen.

Ska nog gå att ordna någon TS-server. Ska kika lite på det och andra får ju gärna höra av sig också om de vet någon när man kan få vara ifred.

Men jag addar dig, Kemichal. :)

Lvl 38 nu, så jobbar uppåt!
Onslaught League: KoleStoleMyVirginity, Witch 54
Snackade lite med skmzarn precis in-game, han är schyst. Fler svenskar måste det ju vara här!
Last edited by Kemichal on Jun 18, 2013, 11:58:28 AM
Gött initiativ, hade varit kul att få ihop ett gäng för kommande party races och annat,
kör sj på onslaugth nu, annars på HC. Lätt på TS, behöver få lite erfarenhet på den fronten.

IGN: MimOSifOlia
"
MimOSifOlia wrote:
Gött initiativ, hade varit kul att få ihop ett gäng för kommande party races och annat,
kör sj på onslaugth nu, annars på HC. Lätt på TS, behöver få lite erfarenhet på den fronten.

IGN: MimOSifOlia


Hejsan!

Kul att det dyker upp fler här. Ditt ingame namn existerar dock inte. Tror du skrivit fel någonstans.
Onslaught League: KoleStoleMyVirginity, Witch 54
tja ! letar också efter några att köra races och sånt med , lvlar just nu en ny karaktär på onslaught som e 43 i skrivande stund :P alla mina irl polare tyckte poe sög så kan va dags att hitta lite vänner att spela med :D

ign SUCHALONELYNERD
This is a crisis I knew had to come,
Destroying the balance I'd kept.
Hardcore/Onslaught är nog inte riktigt min grej, men visst är jag med på ts och races när jag väl får tid! Skitterys ign
If you read this you owe me an exalt.
If your friends aren't playing Path of Exile, are they really your friends?
IGN = @MattFromSweden
"
skmzarn wrote:
"
MimOSifOlia wrote:
Gött initiativ, hade varit kul att få ihop ett gäng för kommande party races och annat,
kör sj på onslaugth nu, annars på HC. Lätt på TS, behöver få lite erfarenhet på den fronten.

IGN: MimOSifOlia


Hejsan!

Kul att det dyker upp fler här. Ditt ingame namn existerar dock inte. Tror du skrivit fel någonstans.



whoopsi, trodde account namnet funkade, testa: MimOSiSplittingHairs

Report Forum Post

Report Account:

Report Type

Additional Info