Danish Corner

Ranger Hardcore
og Templar normal

Det er ihvertifald planen :)
"
Knude wrote:
Vi må jo bare invitere hinanden, hvis en af os kommer ind.

Hvor er i fra i landet?

København :)
"
Naed wrote:
Ranger Hardcore
og Templar normal

Det er ihvertifald planen :)


så snart jeg kan være med til beta vil jeg også starte med en ranger hurtigst muligt.
Jamen der er jo en hel flok danskere her, og endda et par stykker som er med i beta'en (heldige svin :P )

Jeg håber jeg kommer med, Witch og ranger er nok det jeg er mest interesseret i.
Der er vel ikke en af jer dansker som er med i beta som sidder med en friend invite beta key?
Jeg har fri næsten hele næste uge så kunne være rigtig fedt med en beta key så jeg har noget fedt at lave =)
"
Sarox wrote:
Der er vel ikke en af jer dansker som er med i beta som sidder med en friend invite beta key?
Jeg har fri næsten hele næste uge så kunne være rigtig fedt med en beta key så jeg har noget fedt at lave =)


Virker ikke sådan :( Har ikke hørt fra dem i betaen, så enten kommer de ikke på forum eller har de opgivet det offentlige tilgængelige forum, på grund af den massive tiggen efter beta keys :(

Dine største chancer er nok igennem det forskellige konkurrencer.
Competitions, samt hjælpe i forummet og være på irc chatten.

De 3 ting hjælper også ret så godt på ens chancer.

Det var sådan at jeg fik min.

og ja, hvis der kommer en friend invite, så bliver den givet til en dansker.
Last edited by Naed on Sep 14, 2011, 7:42:29 PM
Dopefishs interview gav mindst disse relativt nye informationer.

- Udgivelse i åben beta vil komme i starten af 2012, januar/februar. Derefter er det lidt glidende hvornår det udgives officielt. Spillet skulle i åben beta allerede være fuldt spilbart.

- Cutthroat liga hvor spillerne kan dræbe hinanden vil snart blive afprøvet. pvp vil formentlig både være som hardcore og default - med og uden fjernelse af karakteren fra ligaen.

- Det forventes af levels over 90 vil være meget svært at nå. Det betyder at endgame også vil være for lavere levels! Grinding er et af de store problempunkter som de ser på.

- De håber på at lave en ny act ca. hvor 4-6. måned efter udgivelse.

- Der vil ikke komme guld-økonomi i spillet, men scrolls og orbs vil være de almindelige moneyitems. De simpleste scrolls vil blive mindre værdifulde når salg bliver muligt.

- Der er 750 skillpoint i skilltræet. De ønsker at ændre det en smule så de forskellige classes starter forskellige steder i træet, men tilsyneladende er det de samme skills der vil være at finde.

- Der er ingen ønsker om at lave deciderede healere i spillet.

- Timeren vil i løbet af de næste måneder øge antallet af inviterede markant.

- køb og salg af kosmetiske items vil ikke være gennem et auktionhouse, men noget andet.

- Langt flere gems vil blive puttet ind i spillet i løbet af de kommende måneder.

- Bosses vil blive sværere og normale creeps vil blive lettere, specielt at dræbe. Bossen fra part 1 er hvor de vil have bossen. Det skal være nødvendigt at skifte taktik i løbet af boss-kampe.

- Mange typer ligaer er i støbeskeen og er ikke endnu blevet beskrevet officielt.

- I løbet af de næste måneder vil antallet af betainvites blive drastisk forøget.
I appear to be living in "Romance Standard Time". That has to be good! :)
"
radiatoren wrote:
Dopefishs interview gav mindst disse relativt nye informationer.

- Udgivelse i åben beta vil komme i starten af 2012, januar/februar. Derefter er det lidt glidende hvornår det udgives officielt. Spillet skulle i åben beta allerede være fuldt spilbart.

- Cutthroat liga hvor spillerne kan dræbe hinanden vil snart blive afprøvet. pvp vil formentlig både være som hardcore og default - med og uden fjernelse af karakteren fra ligaen.

- Det forventes af levels over 90 vil være meget svært at nå. Det betyder at endgame også vil være for lavere levels! Grinding er et af de store problempunkter som de ser på.

- De håber på at lave en ny act ca. hvor 4-6. måned efter udgivelse.

- Der vil ikke komme guld-økonomi i spillet, men scrolls og orbs vil være de almindelige moneyitems. De simpleste scrolls vil blive mindre værdifulde når salg bliver muligt.

- Der er 750 skillpoint i skilltræet. De ønsker at ændre det en smule så de forskellige classes starter forskellige steder i træet, men tilsyneladende er det de samme skills der vil være at finde.

- Der er ingen ønsker om at lave deciderede healere i spillet.

- Timeren vil i løbet af de næste måneder øge antallet af inviterede markant.

- køb og salg af kosmetiske items vil ikke være gennem et auktionhouse, men noget andet.

- Langt flere gems vil blive puttet ind i spillet i løbet af de kommende måneder.

- Bosses vil blive sværere og normale creeps vil blive lettere, specielt at dræbe. Bossen fra part 1 er hvor de vil have bossen. Det skal være nødvendigt at skifte taktik i løbet af boss-kampe.

- Mange typer ligaer er i støbeskeen og er ikke endnu blevet beskrevet officielt.

- I løbet af de næste måneder vil antallet af betainvites blive drastisk forøget.


Lyder godt :D Ser virkeligt frem til det.
så folkens, jeg har en friend invite, så let røven :)

jeg laver en konkurrence som jeg linker her når den er klar.

Den er kun for danskere.

Report Forum Post

Report Account:

Report Type

Additional Info