Danish Corner

"
Fregazoid wrote:


For mig betyder det at de bare legaliserer gold farming. At folk sælger stoffer gør jo ikke at regeringen skal ha politiet til at gøre det samme.

Det er en guldgruppe for Blizzard, de er ikke dumme. Men det gør ikke at jeg synes det er en god ide.


Kan sagtens forstå dig. Men jeg har ventet på det spil i længe, og jeg har ikke tænkt mig at bruge det alligevel, så det kommer ikke til at betyde noget for mig..

Velkommen til Lompra. Jeg er selv fra Sønderjylland :)
Last edited by Knude on Sep 7, 2011, 4:42:03 PM
"
Knude wrote:
Kan sagtens forstå dig. Men jeg har ventet på det spil i længe, og jeg har ikke tænkt mig at bruge det alligevel, så det kommer ikke til at betyde noget for mig..

Velkommen til Lompra. Jeg er selv fra Sønderjylland :)


Jeg kan også forstå dig, ergo den indre kamp ;)

Og Hej Lombra, Fra fyensland.
"It is my conviction that killing under the cloak of war is nothing but the act of murder" - Albert Einstein.
"
Fregazoid wrote:
"
sofos wrote:
Af hvad jeg har kunnet observere er at hvis du er witch og kun tager int. skill så får du 8 int. 2 str. og 2 dex. og en passiv. Dette er ens for alle int. skillsene. Var det nok forklaring og var det til at forstå?

Eller har jeg mis forstået dig og du vil vide hvad passiverne giver?


Nej det var godt men jeg går ud fra at det ikke kun er stats i træet. Det ville være fedt at se et "Talent tree" så man kunne rode rundt med det selvom man ikke spiller. Men det kommer nok med den åbne Beta.


Man får ingen skill i træet men forskellige passiver som påvirker en på forskillige måder. Her kan være tale om effekter som x-procent til armor eller evasion. Det kan også godt være knockback når man criter.
"
sofos wrote:
Man får ingen skill i træet men forskellige passiver som påvirker en på forskillige måder. Her kan være tale om effekter som x-procent til armor eller evasion. Det kan også godt være knockback når man criter.


Lyder spændende. Ser meget frem til den nye måde at gøre tingene på.
"It is my conviction that killing under the cloak of war is nothing but the act of murder" - Albert Einstein.
Er der ikke nogen danske beta members som har nogle friend invite så flere af os danskere kan komme ind og opleve spillet :D
man skal bare vente og håbe på det bedste
Ghost squid, enough said.
Vel mødt fra Århus.

Spørgsmål til jer alle.

Hvilken class og Tier starter i jeres første på ?

Jeg er også meget nysgerrig efter svar fra dem som har en key :)
Jeg vil starte med en dualist for tror at det er meget belønnende at spille med ham. Han er så nok også en af de sværeste at spille med.
Witch vil gerne have en eller flere spøgelse blæksprutter :)
Ghost squid, enough said.
Jeg regner med at tage frost/crit witch som det første men det hele kommer nu an på om jeg engang får beta =(

Report Forum Post

Report Account:

Report Type

Additional Info