Danish Corner

Er her tilfældigvis en dansker, der kan bruge en key?
Danskere: PM mig, hvis I har brug for en guild.
der er tilfældigvis en dansker her, der rigtig gerne vil have en key.
Proud owner of a level four shadow
"
mahvet wrote:
der er tilfældigvis en dansker her, der rigtig gerne vil have en key.

Har desværre givet den ud :-(
Danskere: PM mig, hvis I har brug for en guild.
"
Har desværre givet den ud :-(

Pisse ærgeligt. Tilbage til ventespillet.. Jeg er også sikker på at mit navn popper op af bowlen snart :S
Proud owner of a level four shadow
"
mahvet wrote:
"
Har desværre givet den ud :-(

Pisse ærgeligt. Tilbage til ventespillet.. Jeg er også sikker på at mit navn popper op af bowlen snart :S


Ja, ellers spyt de 60 kroner efter det. Men hvis du er broke, kan det selvfølgelig være et problem:)
Danskere: PM mig, hvis I har brug for en guild.
Danish dynamite!

TL;DR : tjek spillet ud her og få besvaret dine spørgsmål
www.twitch.tv/champloncar

hej drenge, jeg valgte at købe adgang til betaen her for 5 dages tid siden. Bedste spil jeg nogensinde har købt for under 100 kr, hvis ikke et af de bedste spil bare generelt. anyways jeg har en stream hvor jeg regelmæssigt spiller PoE og det kunne være fedt hvis i gad støtte mig :)

om ikke andet så for at vinde en en beta key i giveaway.

giver minimum en key væk om ugen, flere hvis der bliver doneret til streamen :) i kan finde streamen på

www.twitch.tv/champloncar
jeg går online hver dag kl 8.
hvis i tænder for streamen og det ikke er PoE der er på skemaet så tjek highlights sectionen, der er footage både fra cutthroat event (7:2 K:D) og 3 timers HC race (#44 globalt)

Når der streames vil der altid være Q&A og ALLE spørsmål angående spillet vil blive besvaret efter bedste evne. Viewers er desuden altid velkomne til at joine mig ingame uanset hvilket spil jeg spiller.

Joined: Jul 31, 2012
"
Ja, ellers spyt de 60 kroner efter det. Men hvis du er broke, kan det selvfølgelig være et problem:)


Det ender nok med at der ryger lidt penge efter GGG, men lige da jeg oprettede sad jeg med den opfattelse af, at open beta var lige om hjørnet. Men ved nærmere forhøring på forums, har jeg ladet mig fortælle, at det måske ikke er lige så tæt på som det burde.
Men om ikke andet, så måske også for at støtte de gutter der arbejder på det.
Proud owner of a level four shadow
ER der nogen der stadig mangler en key? jeg har en som giver væk i aften i en lille konkurrence på www.twitch.tv/champloncar , kunkurrencen starter ved 40 viewers, held og lykke :)
Joined: Jul 31, 2012
"
champloncar wrote:
ER der nogen der stadig mangler en key? jeg har en som giver væk i aften i en lille konkurrence på www.twitch.tv/champloncar , kunkurrencen starter ved 40 viewers, held og lykke :)


Sig til hvis du skal have et party at game med :) Så vil jeg nok godt være med i hvert fald.
Danskere: PM mig, hvis I har brug for en guild.
Last edited by ongZ on Aug 8, 2012, 8:16:49 AM
Hej Danske PoE drenge!

Forholdsvis ny til PoE, men ku ikke modstå at købe en key efter at ha været med i den sidste open weekend.

Hvor stor er den rød/hvide presence i PoE? Skal jeg regne med at se adskillige "Danishvikingdk" i mine sessions?;)

Jyde power!

Report Forum Post

Report Account:

Report Type

Additional Info