Danish Corner

Hey, nogen der har nogle "friend" invites tilbage?
Nice! en dansk tråd :D
Nu ved jeg da hvor jeg skal smide mine Friend Invites, næste gang jeg for fat i en!
Du må meget gerne smide den denne her vej i hvert fald :)
hejsa godt at se et stort dansk hjørne
prøver selv at få en håndfuld fra rmah og herover
Nice et dansk hjørne, har spillet dette spil siden december, har så meget godt at sige om det at det kan ikke skrives på et a4 ark.

Men jeg er dog brændt lidt af så jeg venter til åben beta så mine karakterer ikke bliver slettet igen. det er ved at være træls efter så mange gange.

Men det har bare været så fedt at følge udviklingen af dette her spil. jeg blev nødt til at vise min support for udviklerne
Har været i betaen i et godt stykke tid, siden vinters tror jeg, men spillede D3 betaen og D3 da det udkom, og det er jeg så færdig med nu da det er broken som de fleste har erfaret.

Lige nu patcher jeg min PoE beta:)
Jeg kan varmt anbefale spillet fordi jeg har set hvor godt de har arbejdet siden 0.9.3. Spillet er virkeligt gennemarbejdet når det kommer til de mere fundamentale elementer. Ja, det mangler nogen enkelte detaljer som regnearks-balancering af nogen elementer og der er nogen funktioner som endnu ikke er med i spillet, men jeg er sikker på at det kommer. De har givet udtryk for at spillet bliver udgivet når det er klar og det er betrykkende at det allerede er blevet forsinket over flere gange. :P
I appear to be living in "Romance Standard Time". That has to be good! :)
Utroligt godt spil! - Lige fået beta og hoppet over fra Diablo 3, som var en stor skuffelse. Glæder mig sgu til release, tror det bliver stort!

@ ovenstående, Radiatoren fra Sc2replays.dk?
Danskere: PM mig, hvis I har brug for en guild.
Last edited by ongZ on Jul 7, 2012, 4:53:41 PM
"
Bunz wrote:
Utroligt godt spil! - Lige fået beta og hoppet over fra Diablo 3, som var en stor skuffelse. Glæder mig sgu til release, tror det bliver stort!

@ ovenstående, Radiatoren fra Sc2replays.dk?

"hvis du ved hvad jeg mener" *wink**wink**nodge**nodge*
I appear to be living in "Romance Standard Time". That has to be good! :)
Fedt med et dansk hjørne, og fedt at se så mange danskere her inde.

Men det ser ud til at mange danskere har det svært penge mæssigt siden der er så få supportere, men igen nu kan man jo heller ikke se hvis man kun har købt beta access. Regner selv med at opgradere til Gold supporter her til August.

Report Forum Post

Report Account:

Report Type

Additional Info