Dutch corner

Is er toevallig een nl/be clan ? Zo niet mensen die daar ook naar op zoek zijn ?
Hoi! ja, ik ben er naar op zoek. Of in ieder geval een guild die actief is.
Ik weet niet van pure NL/BE guilds, maar we hebben totaal 8 of 9 Nederlanders in onze Euroguild. Op dit moment hebben we 29 leden (dus nog alleen 1 spot over tenzij we de expansion package gaan aanschaffen). Verder zitten er heleboel Duitsers (ook iets van 8-9), een paar Polen, Scandinaviërs, een Italiaan en een paar Spanjaarden. Ik ben trouwens de guildleider, dus als je enig interesse mocht hebben, me IGN is Pantserschutter (of Pantserwagen).

P.S. we zijn een Domination guild.
Last edited by Dzwonsson on Jan 25, 2014, 10:04:23 AM
zijn er hier eigenlijk wat NL/BE spelers die vooral de 4 maand leagues spelen (de hardcore league)
ben zelf een Belg die wat spelers zoekt voor party's etc =)
IGN = LmSke
"
LmSke wrote:
zijn er hier eigenlijk wat NL/BE spelers die vooral de 4 maand leagues spelen (de hardcore league)
ben zelf een Belg die wat spelers zoekt voor party's etc =)


NL hier, gisteren begonnen.
Bedoeling is om met de nieuwe league hardcore te gaan spelen.
Schandalig dat er geen redelijk Nederlandse guild is :P
Nog Nlers die gaan beginnen met Ambush? Niet zo zeer op zoek na een guild, maar een paar nl maatjes ingame zou wel leuk wezen. Eventueel met ts.

Hey belg hier, ben gisteren begonnen en heb nu een lvl 13 rangertje.
Als er iemand samen wilt spelen met een noob (zoals we ooit allemaal zijn begonnen) laat maar iets weten.

IGN: KAMAPke (acc: kamap)
Hoi mensen

Ik ben zelf vrij nieuw in het spel en zoek zo nu en dan het een en ander uit hoop dat ik via deze weg leuke communicatie kan krijgen met mijn nederlandse medespelers ;-)
Dutch Army NL/BE Guild alleen nederlands gesproken. PM me ingame @KuroKagex of laat je ign hieronder en zeg dat je mijn guild in wilt gaan. Guild is nog net van start gegaan voor de nieuwe Expansion Forsaken Masters en is voor alle league's; Standard, Hardcore, Rampage en Beyond.

Report Forum Post

Report Account:

Report Type

Additional Info