Dutch corner

Volgens mij is er geen volledig en actief nederlands talige guild in path of Exile.
Zelf zit ik in <OPA> en daar zitten wel enkele nederlandstalige members in.
ik kan met zekerheid zeggen dat 1/6de deel van mijn gilde nederlands is.
"
veelal omdat er maar 6 mensen in geparkeerd staan
Ik speel PoE sinds beta, met ups en downs. De dood van een 80+ char brengt me altijd maar weer dermate van streek dat ik het spel dan telkens een paar maand opzij schuif.
Sinds beta zit ik dezelfde ndl hardcore clan. Over de jaren heen zie ik het aantal leden wel drastisch zakken. Recruteren gebeurt er niet actief. Sinds ik nu vanaf begin december met de nieuwe league opnieuw ben gestart, merk ik dat het aantal dagelijks actieve leden wel drastisch geminderd is, vergeleken met de vorige league. Nochtans nog steeds een heel leuke een behulpzame sfeer en een grote guild-stash.
Nog 'lone wolves' op zoek naar een nederlandstalige HC guild voor samenspel?
Graag een PM.
Zedhar
Ik ben opzoek naar een leuke actieve (HC LEAGUE) guild.

Ben een dude van 31 speel bijna dagelijks. momenteel lvl 68 templar
Ben hier sinds de closed beta
30 jaar en speel alleen hardcore leagues (temp)
zeer actief en erg veel kennis van het spel

kom ut twente! :P
Exiled for Eternity
Heyhey,
Ik speel meestal temporary softcore leagues.
Iedereen die zin heeft om te spelen of chatten kan me toevoegen.
Ik ben een vrij ervaren speler die voorheen alleen hardcore speelde, maar daar ben ik mee gestopt vanwege slecht internet en uiteindelijk is het toch wachten op die oneshot van een powerful crit enemy.
Als iemand een guild heeft die voornamelijk HC temp leagues speelt, een aantal nederlands sprekende leden heeft en recruit, laat me iets weten!
Belg 26j oud is op zoel naar HC league gamers let me
Know!
Nieuwe Guild voor iedereen open. ik zal zoveel mogelijk nl proberen te uitnodigen. pm voor invite. IGN: OwenGoesSummoner

Report Forum Post

Report Account:

Report Type

Additional Info