Danish Thugz: Dansk guild.

JIN_JIN

er lige begyndt igen efter et stykke tid.
Hejsa.

49 år hankøn her og spiller et par gange om ugen og Nilfen anbefalede at joine, så det prøver jeg på :D

Spiller pt sunder gladiator på league, men den begynder at blive lidt squishy på 80+ så laver nok nogle alts for at teste flere.
Har spillet siden spillet udkom og er over 2000 played hours efterhånden, men ikke de sidste par sæsoner, så der er lidt at følge op på, men det er jo kun godt med nyt content.


God jul :D

Virtuella
Mit internet har været nede her i julen... kaster en invite så snart jeg kommer på.
Cybertroth
Hej

Kan jeg join guiden ?
Navn Christian Hansen
Alder 33

Aktiv POE gamer
Ign Bollings
Last edited by Jølling on Dec 31, 2017, 6:48:56 AM
inv sendt
Cybertroth
Bette dreng på 21 som spiller et par dage om ugen og kunne godt tænke mig at have lidt fællesskab i spillet

IGN ProbnotEK
Last edited by Chri079s on Jan 16, 2018, 7:38:16 AM
Hey, mit navn er Kim, 29 år gammel og spiller så meget jeg kan komme til, typisk et par timer om dagen.
Jeg har spillet PoE solo nu i 2 leagues og syntes det kunne være spændende at prøve og slutte mig til et fælleskab.

jeg spiller kun temp. leagues atm!

IGN: AnotherOtherOne
Hej, kan se Veccie og jeg er ude af guilden(Går ud fra det pga inaktivitet i sidste league). Er der plads i guilden til en invite inden fredagens nye league?
inv er sendt

Mangler Veccie ingame navn... ellers pm mig ingame... er på kl. 2100
Cybertroth
Last edited by Cybertroth on Mar 2, 2018, 11:27:08 AM
Jeg kunne også godt tænke mig et inv :)

Torben
29 år
Gamer så meget som jeg kan, samtidig med at jeg kan passe mit arbejde :P

Første gang jeg prøver et guild af, men vil gerne være en del af communityen herinde.

Har spillet i 2-3 leagues nu.

Navn: ReaveMeAnotherOne

Report Forum Post

Report Account:

Report Type

Additional Info