Danish Thugz: Dansk guild.

Hey, er ny PoE spiller, har erfaring fra D2 og D3, og elsker setupet i PoE indtil videre.

Render rundt med en lvl 66 Ranger, og lærer lidt hen af vejen.

31 år ung, og mangler sgu en guild nu tror jeg her efter en uges tid. både til at game med, men også til at lære endnu mere af setuppet, trading, maps, lvl'ing, maps osv :)

IGN: Fluffyzeuz


Hello jeg er 23 og, jeg er lige vendt tilbage til poe, jeg søger derfor en guild med aktive spillere, der er interesseret i at lave høje levels maps sammen, når jeg kommer derop om et øje blik.
Jeg kunne ikke se i jeres forsidepost, om i spillede hardcore/nonleage etc.

Jeg er selv på warbands, så det håber jeg også i er? Hvis i er så vil jeg meget gerne joine/prøver at få fat i nogle af jer i morgen.
Hey Thugz

Mit navn er Louis. Jeg er 33 år og har spillet POE on/off siden release. Har før spillet standard da jeg arvede en masse phat lewt fra en ven der men har kastet mig over Warbands her i 2.0

Jeg savner nogle at løbe maps med når jeg når dertil (min Reaver er 64 pt) og bare generelt sidde og ævle med mens man grinder.

Håber i har plads og vil ha mig.

Ign: Styx
Nemo saltat sobrius
hej mig og min char Tipbow liv 52 mangler en dansk Guild at spille med .jeg heder mikael er 45 sommer
så håber at der er plads til mig
Hej bros, hvis i også har Tempest spillere er jeg frisk på at joine.
/w mig: Nerf_piety
Har været på ferie.. så sender en inv til jer som stadig vil join os. :)
Cybertroth
Hey, er en 23 årig fyr der har spillet PoE i nogen tid on/off.
Er begyndt lidt igen i forbindelse med 2.0 og søger sådan set bare nogle at spille med. Det er nu lidt sjovere når man kan party med nogle :)

IGN: PewPewPowaah
Har sendt en inv..

Cybertroth
Hey
25 år og navnet er anders :)

Lige pt fokusere jeg på warbands da det er det sidste nye ofc,
Har spillet on/off i nogen år, men her i det sidste år har jeg spillet rimelig meget.

Hvis der er plads så er IGN: Ruggmuchz
Hey, 28 år og har spillet PoE i 2 af dem - jeg vil meget gerne være med i jeres guild, håber der er plads :)

IGN: Arcimines

fred!

Report Forum Post

Report Account:

Report Type

Additional Info