- Swedish Community -

Tjo! TÄnkte starta upp en helt svensk guild och om nån är sugen på att joina så skriv till mig IGN: Framstjart
Finns det nån svensk guild för torment league man kan joina?
Tjenis allihopa, söker grupp för high lvl mapping.

Spelar mjölner discharger med full gear, uber atziri kapabel, mitt ign: Fello

Spelar på sc
Söker folk att lira nästa månads Hardcore Race med. Själv är jag en 30-årig skåning mellan aktiviteter fram till Augusti så jag tänker köra på rätt hårt; så min önskan är att du kan/tänker göra det samma.

En varning och mitt bidrag är att jag tänker köra Flame Totems med Magic-Find. Dock utan "faster Projectiles" supporten, så de täcker inte hela skärmen.
"
ADitMedia wrote:
Tjo! TÄnkte starta upp en helt svensk guild och om nån är sugen på att joina så skriv till mig IGN: Framstjart


Jag skulle kunna tänka mig att jonina är en lvl 44 shadow atm och spelar torment league :D
ganska ny till spelet med jag gillar det fett mkt och det skulle va kul att ha några att spela med :)

IGN: Enjato
Onslaught League: KoleStoleMyVirginity, Witch 54
Hej!
Söker svenskar att spela med och vill gärna spela i en guild!

Har två Marauders på Standard League i lvl 83-84.
Den ena är Reave:are och den andra Dual Flame Totem (MF).


IGN: Nihkajyon, Dual Flame Totem snubben heter EldarLiteGrann.
Onslaught League: KoleStoleMyVirginity, Witch 54
Hej. Mattias här. Vad kul att man hittade en svensk avdelning här på PoE-forumet. Letar också efter en svensk guild att lira med. Finns det ett sådant?

Kör just nu 1 Month Flashback i standard. En Spectral Throw-build. Så hade gärna sett lite fler svenskar i min vänner-lista. Lägg gärna till mig så ses vi ingame. Är online regelbundet.

IGN: Rebecca_Spectral

Ha det!
Tjena.

Helt ny från D3 här. Skulle vara toppen om man hade någon att ställa massa newb-frågor till. Körde ganska seriöst i D3 men tappade suget och fann nu PoE.

Droppa gärna ett PM eller led mig i rätt rikting till ett bra community att joina om man vill lära sig allt från scratch.

Mvh
Dennis

Report Forum Post

Report Account:

Report Type

Additional Info