België & Nederland
Hoi, ook nederlands uit Overijssel.
Shadow level 38 act 1 cruel Duelist level 41 act 1 cruel |
![]() |
Mensen die toevallig willen meedoen aan event straks en nog party zoeken?
ik zou graag meedoen, maar nog geen team gevonden :p Moestache, kheb u toegevoegd, stropkes united. IGN: Gwynael Race nick: prothese gelieve wel voor 21u50 te whisperen anders doe'k iets anders. Last edited by Imnotabox#7241 on Feb 24, 2013, 3:44:17 PM
|
![]() |
Nog een West-Vlaming hier :)
IGN: Trizzjeeuh Heb momenteel een lvl 79 ranger (Ele, Split Arrow) Voeg me maar toe aan de friends list. Mss dat we in group wat maps kunnen runnen. |
![]() |
Zal u straks adden, nu nog ff naar buiten.
Net 3u party race event gedaan. Maar redelijk last minute party samen kunnen stellen (10 minuten voor start). Ging eigenlijk best lekker (plaats 412) en 4 reward points. Waren in act 2 er wel 3 verloren, een was dood gegaan, 2 waren gecrashet niet teruggezien. dan nog een derde was ook gecrashet maar die is terug kunnen komen. Uiteindelijk laatste half uur maar in act 2 gebleven, wouden Vaal niet riskeren in die laatste minuten en zijn gewoon voor lvl 24+ gegaan. Als iemand morgen mee wil doen? We zijn wellicht met 3. Als de classes hetzelfde blijven: 1 Cold Witch 1 tanky marauder 1 FT/PA shadow of Ele Ranger, was nu ranger maar denk dat ik shadow ga nemen voor meer aoe. Voeg me gerust toe als vriend of whisper me: Gwynael (zit ik meeste op). |
![]() |
Man Man Man, ik heb blijkbaar van alles gemist dit weekend!!!
Time pases by to quickly! Lees dat we wat nieuwe mensen onze post hebben lere kenne :) als we dit volhoude gaan we gewoon voor een sub forum of een sticky psot! Gwynael,goed gedaan man! spijt me dak er nie bij kon zijn... andere verplichtingen. Had et ook ff gehad na die eerste solo race, was totaal niet goed gegaan voor mij... wel daar leren we van zeker! voor al die me wil adden... IGN; zynap Skype; the.zynap grts Lord grant me the strength to change the things I can,the curage to accept the things I can't and the wisdom to know the difrence.
|
![]() |
Nederlandse PoE gamer hier.
Ik ben ook op zoek naar Nederlandstalige spelers om samen mee te levelen. Op dit moment speel ik bijna alles solo en opzich leuk maar met een groepje is het leuker. Speel ( uiteraard ) in de hardcore league. En ben zojuist begonnen om een freeze pulser te maken. Add me ingame dan kunnen we vast en zeker levelen :) |
![]() |
Hoi daar,
Op een halve kilometer van de belgische grens af in nederland. Ik zit al aan 20 chara's: m'n main LS templar lvl 79 en m'n 2de PS conduit templar op 66. en nog veel andere zooi die na de patch allemaal weer een blanco tree hebben :) |
![]() |
Hey allemaal,
Na toch een lange afwezigheid van het spel ben ik er weer... Heb besloten om met alles terug opnieuw beginnen. heb nu even een SC char gemaakt voor er terug in te komen. Als iemand het ziet zitten om samen een nieuwe HC te starten pm me! In game, zynap gtz Lord grant me the strength to change the things I can,the curage to accept the things I can't and the wisdom to know the difrence.
|
![]() |