Finnish corner!

Eipä oo itelle vielä friend keytä tippunu, hiljaa hyvä tulee...välillä liiankin hiljaa.
If we shadows have offended, think but this and all is mended.
Tarvis itekki noita friend keytä, suurin osa kenelle oon puhunu on saanu friend inviten suoraan oman beta inviten yhteydessä.
Mulla kesti muutaman tunnin, parilla jotka sai samalla viikolla ku mä ei o tullu vieläkään ;)
Derpy!
Enää 10 enne mua. No eihä toi kovi lohuttavaaa oo mut kumminki.
Paskinta tässä olis se että nyt kaikki oottaa ihan himona avaimia ja sit kun lopulta pääsee pelii ni toteaa vaan että "v*ttu mitä paskaa"

Olis niin perus...




Toivottavasti ei.
Saisi jo kolahdella se avain, alkaa olla pelit, mitä on tullu täs hankittua, pelattua läpi
>:3
"
Paskinta tässä olis se että nyt kaikki oottaa ihan himona avaimia ja sit kun lopulta pääsee pelii ni toteaa vaan että "v*ttu mitä paskaa"

Olis niin perus...




Toivottavasti ei.


Ei ole paskaa :3
*himottelislinkittäävitustishittiämuteioolupaa*
Derpy!
"
Arbiter wrote:
"
Paskinta tässä olis se että nyt kaikki oottaa ihan himona avaimia ja sit kun lopulta pääsee pelii ni toteaa vaan että "v*ttu mitä paskaa"

Olis niin perus...




Toivottavasti ei.


Ei ole paskaa :3
*himottelislinkittäävitustishittiämuteioolupaa*


Joo ei todellakaan ole paskaa! Muutamia vikoja kyllä pelistä löytyy, mutta jospa nuo viat joskus saataisiin korjattua
Last edited by minuteman465 on Oct 24, 2011, 4:53:21 AM
Hyvä hyvä.

Vikoja pystyy sietämään kohtuu hyvin niin kauan kun kyseessä on beta. Eiköhän ne siitä korjaannu.


MUST HAVE KEYZORS!!!!! BLAAAAAAAA
morjensta immeiset!

lisätkäähän minutkin tänne junan peräpäähän odottelemaan.
lupaan olla kiltisti :)

Report Forum Post

Report Account:

Report Type

Additional Info