Norwegian Corner

Se der ja! Fire folk som er interessert i en norsk guild. Trenger ikke flere enn det for å starte opp! Om noen melder seg frivillig så kjør på.
Hvem er interresert i å lage ett guild og drive det?. noen som melder seg eller?. har selv spilt endel poe, men hatt en liten pause, så er kommet tilbake igjen nå :). er gjerne med på ett guild jeg, trenger flere å spille med og flere å lære av :).

Selv om jeg har spilt siden starten av beta, så føler jeg meg fortsatt som en noob når det kommer til alt sammen, men guild er jeg meget interresert i, og å skaffe flere å spille med :).

IGN: Electricfury
Så smått det er begynt å spille igen, holder meg til standar og min lvl89 summoner witch. Lagt til noen av dere til friendslista :)

IGN: Akilinix
heisann. jeg har startet å spille igjen etter en liten pause, bare å legge meg til ingame: Aleksander_


jeg leter også etter et guild hvis noen har et med plass :D
Jeg kan vurdere å starte en Norsk guild om det er stemning for det, er bare litt spent på om den vil holde seg aktiv.. Kjipt å starte en guild for så at den er død før et 1/2 år er gått.
Jeg spiller i alle leagues så si, mest aktiv i "challenge leagues", spiller så si hver dag.
Driver også med racing, hadde vært kult å fått til et Norsk racing team.

Bare å legge til meg ingame, bare PM meg så jeg vet du er Norsk.
Send meg også en melding her så jeg vet hvor stor interessen for guild er :)

Edit: Blir det stemning så jeg starter et guild kjøper jeg nok et par stashtabs for guild til å starte med.
Last edited by MrFlyingCircus on Apr 4, 2015, 4:14:26 PM
Er med om noen spiller hc, gjerne lengre race som 1mnd, får adde Odeen2..spiller opp challenges der atm.
Last edited by Odeen on Apr 18, 2015, 12:24:47 PM
Noen som har en guild jeg kan joine eller har et bra guild navn? :P
Jeg spiller mer eller mindere hver dag spiller så mye jeg kan i helgene når jeg er hjemme.
Jeg har mange characters fra lvl 30 til 77
den i 77 er en crit arc (Emmiiii)og lvl 30 er en dual crit shockwave totem(Totaman)

Last edited by Thofnas on Apr 18, 2015, 3:40:23 PM
Morn! noen norske som er med på 1month hc league? artig å progresse fra start med andre =)

edit: leter etter guild også !



add: crazning :)
IGN: CRAZNiNG_RF

Steam: Crazning
Last edited by underline_things on May 8, 2015, 12:08:27 PM
Noen som har startet et guild? :P
Hadde vært interessert i å joine om noen har et.

IGN: Pilsor
Last edited by pilzor on Jun 1, 2015, 8:27:00 PM
Akkurat begynt å spille igjen etter å ha vært fraværende lenge.

Kommer til å spille litt innimellom fremover, og forhåpentligvis fenger det godt nok til at det blir plagsomt vanedannende ;)

Bor i Gjøvik.

/A
Last edited by Aryin on Jul 23, 2015, 4:33:47 AM

Report Forum Post

Report Account:

Report Type

Additional Info