Norwegian Corner

Hei!

Leter etter noen å spille med. Spiller en del med en tysker jeg kjenner fra lol, men hadde jo vært ålreit med noen nordmenn også. Liker å sitte og skype mens vi spiller, så bare fint om noen aldri liker å bable også.

Hovedkarakteren min er en lvl 64 Scion, så ikke allverden highlvl, driver også så er i startfasen på en ranger. IGN: MsCare

Add meg gjerne, eller send meg en PM!
Silsamazing - lvl 100 Witch
SilAndTheVortex - lvl 100 Occultist
Norsk her, add meg gjerne om dere vil; vaiNe_
IGN: vaiNe_
Hei alle sammen!

har spillt poe siden det launcha og etter 2ish år så har det blit litt ensomt å spille så jeg lagde en guild.
det er ikke noe commitments eller requirements annet en at du kan norsk/engelsk (de fleste i guilden er ikke norsk) og at du har en general knowledge av spillet.

gjør litt maps og sånt hver dag eller prøver ivertfall det. her ikke så bra RNG så det er ganske stusselig med maps erlig talt som er litt av grunnen til at det er blit ensomt.

guilden har også en skype samtale der vi for det meste snakker om updates og snakker om builds vi skal lage i de forskjellige leagues.

glemte neste å skrive at det er bare en softcore guild. mye på domination men kansje prøve litt HC man vet jo aldrig.

Hvis du har lyst til å spille litt poe og eventuelt joine guilden så er det bare å ta kontakt in-game.

IGN: isildria_the_exiled

Snakkes ingame :D

Min character
Spoiler
Lvl 85 Coc fireball/Freezing pulse (har mange men tar altid gearet og selger det så jeg kan jobbe på en main, egentlig har jeg 6-7 lvl 80+)
Tears of blood, aching heart,
My dear Isildria must depart.

[Keeper] Oath keepers - Friendly EU focused guild for experienced players More info @ thread ID; 1426886
IGN; Isildria
Last edited by isildria on Feb 22, 2014, 1:31:04 PM
Det var ganske døt her.... :S
Tears of blood, aching heart,
My dear Isildria must depart.

[Keeper] Oath keepers - Friendly EU focused guild for experienced players More info @ thread ID; 1426886
IGN; Isildria
Spilt siden offisielt relase, spilte da med noen kompiser som har gått litt "lei".
Kult om det er noen her som er litt voksne av seg med ikke alt for seriøse.
Bare å adde meg som "friend".
Kan spille i alle "leagues".

Har ingen softcore atm som kan gjøre maps, et par lvl 60 merciless act 2.
Hardcore main; lvl 77 CI-Summoner.

Er kun i startfasen på "Invasion", ikke prøvd "Ambush" enda da jeg liker utfordingen med å ikke måtte dø.

Liker å prøve egen komponerte builds.
Last edited by MrFlyingCircus on Mar 8, 2014, 6:42:22 AM
Spillt litt av og på ganske lenge, men har aldri kommet til endgame. Vært greit med flere å spille med.

Bare add meg som venn.
Om det (fremdeles) er noen andre nordmenn/skandinaver, så gjerne legg meg til som venn.
Jeg spiller litt av og til på kveldstid. Driver og tester ut maps i lvl 70-området, for å finne ut hvordan builden min fungerer (lvl 81). Spiller stort sett bare standard, da HC krever for mye oppmerksomhet :)

ign : TemerFreeze
--== Enjoying the game ==--
Jeg har lagt til de 5 siste som har skrevet her i vennelisten min.
Bare si fra om noen vil være med på noen maps :)
--== Enjoying the game ==--
Noen her som spiller på Torment? :). jobber meg oppover med ny character, men har en lvl 63 scion også, så hvis det er plass i ett guild på torment, så si gjerne i fra om jeg kan joine :).
Hallo!

Tenkte bare jeg skulle slenge inn en post her! Har en Witch i level 31 og en Marauder i level 17. jon.alver på skype om noen er hypp på å "henge". Advarsel: Æ e trønder! ;)

Report Forum Post

Report Account:

Report Type

Additional Info