Danish Thugz: Dansk guild.

har sendt en inv
Cybertroth
Hey hey er 24 år og kunne godt tænke mig at være med i en dansk guild så man har nogen at snakke lidt med mens man grinder, lvl'er osv. Håber vi ses in-game! (Spiller warband)
24 årig der kigger efter guild for at have lidt mere socialt imens man spiller..
Spiller pt Tempest men har characters til rådighed på standard også..

Håber at høre fra jer.
sender en inv
Cybertroth
Kun få pladser tilbage
Cybertroth
Er der mulighed for en voksen mand at joine guilden?
Har spillet Dark age of Camelot, WOW og Diablo I + II + III (kun III i dag) og andre i mindre grad.
Er pt Level 39 med en Ranger og synes det er en super char.
Jeg er en social gamer, da jeg pga arbejdedstider ikke kan deltage i i raids og hvad ellers det kræver at være på fra f.eks. kl 1800 til 2400.
Min spilletid er i hverdagene fra ca kl 1300 - 1800 og i weekenden når det passer mig,

Jeg synes POE minder en del om Diablo med loot drops og ikke 47 forskellige forskellige angreb, buffs, debuffs og curses man kan kaste.
Jeg skal i gang med at crafte og synes jeg er uoverskueligt og der kunne jeg bruge noget hjælp.
Det er nu ikke kun derfor jeg sørger en guild.
Det er mange gange sjovere at kunne snakke over nettet med dem man spiller med eller bare er i samme spil med, som forstår de "underlige" ting man kan støde på.


Med venlig hilsen

Henrik
Emctwo (char)
GocartMozart (Accountnavn)
Du er velkommen til at join os.. her sætter vi ikke nogen krav om hvornår du er på så længe du er aktiv. Sender en inv.
Cybertroth
Up med dig !
Hejsa. :)

Mit Navn er Anders.
Jeg søger nogle at dele min tid i POE med.
Personligt er jeg en stille og rolig mand på 30 som elsker udfordringer jeg er meget social anlagt og hjælper gerne andre hvis jeg kan. Jeg synes selv at jeg er et positivt menneske, men perfektionisten inden i mig får nogen gange taget over mig, så jeg kan til tider godt skælde mig selv ud for ikke at være god nok. :)

Jeg har prøvet lidt af hvert når det kommer til spil, de seneste år er jeg dog gået tilbage til FPS og RPG.

Min erfaring i Poe er begrænset. Jeg har af flere omgange hold lange pauser da jeg fandt mig sidde alene i spillet. Jeg er frisk på at lære fra andre og er generelt meget lærenem.
Sidst men ikke mindst så savner jeg lidt at spille i grupper. :)

Hvad angår spil tid, så svinger det lidt, men generelt så er jeg på når kæresten er på arbejde hvilket kan svinge fra uge til uge.

Håber at i har fået lidt ud af min "Ansøgning" og at i står og mangler et mand mere. :)

Venlig Hilsen
Anders
Ingame navn "Dolfninja"
Hejsa.

Har spillet POE alene et stykke tid (har to karakterer:77 og 73), men vil nu gerne lære lidt mere om spillet.

Jeg er 47 og har spillet online games i mange år, lige nu står den på Eve Online (siden 2008) og POE i et års tid.

Hvis i vil vide mere om mig, tager jeg gerne en snak.

IGN: Jamhoti

Report Forum Post

Report Account:

Report Type

Additional Info