Danish Corner

Håber virkelig snart, at der kommer guild-muligheder.. Kunne være lækkert at have en guild for alle danskere, så man bare kunne hygge med hinanden i chatten. Er lidt træt af alle de random tågehoveder i global chatten :-/
Danskere: PM mig, hvis I har brug for en guild.
enig guild eller bare det at lave sin egen channel ville være fedt
Kom i Closed Beta ca. 1½ uge før open kom ud :)
“Too often we underestimate the power of a touch, a smile, a kind word, a listening ear, an honest compliment, or the smallest act of caring, all of which have the potential to turn a life around.”
—Leo Buscaglia

Contact support@grindinggear.com to report issues relating to the game or forum. Thanks!

My beloved pets....

"
peachii wrote:

Why link to a newer post instead of doing the opposite which would have been the correct thing to do?
"I'm afraid if I stop drinking the cumulative hangover will kill me" ~ Sterling Archer
IGN: Angryweasel / PopTheWeasel
This group is multiple pages long, still has current responses, so I closed the group with hardly any responses but did link it here so that that people could find those few in that thread if they wanted.

Didn't see the point in closing a thread with 17 pages of responses.
“Too often we underestimate the power of a touch, a smile, a kind word, a listening ear, an honest compliment, or the smallest act of caring, all of which have the potential to turn a life around.”
—Leo Buscaglia

Contact support@grindinggear.com to report issues relating to the game or forum. Thanks!

My beloved pets....

Thanks peachii😺
Danskere: PM mig, hvis I har brug for en guild.
Hej vikinger
Jeg er pt lvl 41 templar, og lige begyndt på cruel (default).
Jeg er klar på at lave en gruppe, eller bare spille med folk som jeg ved ikke instant-ninjaer alt :)
Skriv til Dongabhana ingame.

Ps. Skriv også hvis du har en Chain som du ikke bruger, da min character godt kunne bruge den! :D

- Game on Wayne
Hej. Jeg leder lidt efter danskere der har lyst til at joine hardcore. Hvis der er nogen der spiller hardcore og er friske på game, kan i bare skrive til mig. pt har jeg templar 48 HC (Auraazz) og Shadow (Zlicern). Men er altid frisk på at lave nye hardcore chars, hvis der er nogen der gerne vil start HC.
Nogen her inde som er frisk på nogen maps, på hardcore

ign:meanmaskineri

Report Forum Post

Report Account:

Report Type

Additional Info