[FINLAND] Kilta - Suomalaisten Yhteisö

Tere, hetki tullu mätettyä ja kiltaa etsiskelen. Tää suomi kilta kiinnostaisi enemmän kuin muut. Katellaa pelis

Davaskos ukon nimi
Last edited by GeFe#0217 on Dec 27, 2013, 8:24:05 AM
Tässä jo jonkin aikaa olen kiltaa etsiskellyt ja suomalainen sellainen olisi melko mielekäs.
Domination liigaa tullut enempi pelailtua.
IGN: DaveTheDead
Joo, tullu oltua vähän taukoo pelistä, lisätkää kaveriksi: KhroneDuelist ja laittakaa viestiä pelissä kun huomaatte että olen online. -

Voisin liittyä mikäli killassa on vielä tilaa. Vähän aikaa vasta sitten aloittanut pelaaja, 30h tämänhetkinen kello ja vielä riittää intoa pelata peliä Dominion liigassa.
Moro. Oon noin 2kk pelannu tyyppi (altaholisti tosin) ja haluisin liittyy johonki suht rentoon kiltaan.

IGN: IBsolutis
JUST VAAL IT, DONT LET THIS WORLD BE AN ILLUSION EXILE, IN CRUEL YOU SAID IN MERCILESS, SO JUST VAAL IT, DON'T LET YOUR ITEMS BE SHIT
Last edited by mlyp#5766 on Dec 28, 2013, 12:02:48 PM
Voisin myös liittyä, keneen voisi ottaa yhteyttä?
Liekköhän kilta enää edes pystyssä. :/ Pistin viestiä tähän ketjuun pari viikkoa sitten eikä ole kuulunut edes kieltävää vastausta liittymiseen liittyen. Jos killan omistaja näkee tämän niin voisi antaa jollekki muulle killan oikeudet että saadaan pidettyä kilta aktiivisena.
Vieläkö kilta pystyssä? Jos on niin täällä olisi 23 levelinn Witch halukkaana joinimaan mukaan!

Pelissä nimenä Poimin. Suomalainen seura ei olisi pahitteeksi varsinkin jos vähän enemmän kokeneempia niin osaisi kertoa tietyistä asioista mitkä itselle ei ole vielä oikein selvänä :P
Last edited by Poimin#4368 on Dec 29, 2013, 9:20:23 PM
Ossaisko joku vahvistaa onko kilta viellä pystyssä? Jos on, niin liittysin mielelläni mukaan. Jos ei, niin kiinnostaisko porukkaa pyöräyttää uus suomiposse pystyyn?
Joo vahvistan että hiljasta on.

Report Forum Post

Report Account:

Report Type

Additional Info