[FINLAND] Kilta - Suomalaisten Yhteisö

Bump

Bumpo

Mikä tämän yhteisön ikäjakauma on? Itse olen siis 28v seniili joka pelannut closed betasta lähtien enemmän tai vähemmän, sosiaalinen pelaaja pienin varauksin.. Omaan pienoisen jonne-kammon eli ihan nappuloitako kans en tule toimeen kovin hyvin.. Aikosemmin pelannut vaan sc standardi-liigassa mutta nyt dominationissa Marauder työnalla, HC-hahmo kiinnostaa muttei nykyisellä yhteydellä. IGN SlapLeech (domination)
Jos tilaa on vielä, Durlex ois valmis joinaan
"
Gambina wrote:
Mikä tämän yhteisön ikäjakauma on? Itse olen siis 28v seniili joka pelannut closed betasta lähtien enemmän tai vähemmän, sosiaalinen pelaaja pienin varauksin.. Omaan pienoisen jonne-kammon eli ihan nappuloitako kans en tule toimeen kovin hyvin.. Aikosemmin pelannut vaan sc standardi-liigassa mutta nyt dominationissa Marauder työnalla, HC-hahmo kiinnostaa muttei nykyisellä yhteydellä. IGN SlapLeech (domination)

Itse täytin juuri 18v, mutta näyttää olevan aika paljon 20-30 ikäsiä eli ei ihan nappulaikää löydy täältä, varmaan koko pelistä et löydä hirveen nuorta porukkaa. Pistän kaveri pyynnön niin jutellaas lisää. :)

Bump

Moro,

Jos passaa niin voisin liittyä kerhoon 8).

Oon level 48 duelist domination leaguesta ja vähän kaipailisin peliseuraa.
"
KettuRepolainen wrote:
Moro,

Mikä mahtaa olla hänen ukon nimi niin voin lisätä? :)

"
LostBearz wrote:
"
KettuRepolainen wrote:
Moro,

Mikä mahtaa olla hänen ukon nimi niin voin lisätä? :)

RepolaisenKettu
Bumpa bump

Report Forum Post

Report Account:

Report Type

Additional Info