Danish Thugz: Dansk guild.

Hejsa Danish Thugz

Har i plads til flere ?, er 41 år gammel og har tidligere spillet, og vil gerne igang igen. Men mangler nogen at hygge spille med og sætte mig lidt ind i tingene igen.

Hej folkens.. Er 40 år og har spillet små 900 timer nu.. Mangler lidt teamplay og et sted at aflevere overskydende items, istedet for bare at sælge dem.. Glæder mig vildt til de nye bow skillz, og et nyt ranger-build skal prøves af ;)
Hej Danish Thugz!

Jeg er 44 år gammel og søger en dansk guild med plads til en casual spiller, som savner et dansk fællesskab omkring et genialt spil :) Jeg har 600+ timer bogført i spillet. Jeg spiller normalt den aktive legaue, hvor jeg veksler lidt mellem SSF og almindelig.

Kan I mon finde plads til mig?

Bedste hilsner

BlackWater_DK
Inv sendt

Men BirdDogdk jeg kunne ikke finde det rigtige ingame navn på din character ??

Når jeg sendt en invite til RaCial (det ingame navn jeg kunne finde på din side) så invitede den en anden account end BirdDogdk.

Evt skriv dit ingame navn på den character du lave i den nye league.
Cybertroth
Jeg har lige lavet en ny toon der hedder Birddogdk

den må du gerne adde.

takker
Hej! Jeg er en fyr på 27 år der leder efter en guild.

Min nuværende karakter hedder Mandalorain.
Hejsa

Jeg vil meget gerne med i jeres guild. Spiller en hel del POE og er en moden, hyggelig og afslappet type.

Metamorph char: LotusSanctua
inv sendt
Cybertroth
Hey! Leder efter et aktivt guild så hvis i har plads til flere så smid en inv :) Har spillet før i i begyndelsen af spillet og er lige startet op igen her i metamorph.

Eza
Kan jeg få et invite på ZulieSRS?

Report Forum Post

Report Account:

Report Type

Additional Info