Sony servers are restarting in:
.
They should be back up in approximately .

Durian | 0.6 | Automated Item Search | Discounts from Guildmates | Works for Perandus Leagues!

fire cast speed #% increased Cast Speed with Fire Skills

fcastsp(ee)?d = mod_name=#% increased Cast Speed with Fire Skills&mod_min=&mod_max=&$MG
(\d+)fcastsp(ee)?d = mod_name=#% increased Cast Speed with Fire Skills&mod_min=$GROUP1&mod_max=&$MG
(\d+)-(\d+)fcastsp(ee)?d = mod_name=#% increased Cast Speed with Fire Skills&mod_min=$GROUP1&mod_max=$GROUP2&$MG

lightning cast speed #% increased Cast Speed with Lightning Skills


lcastsp(ee)?d = mod_name=#% increased Cast Speed with Lightning Skills&mod_min=&mod_max=&$MG
(\d+)lcastsp(ee)?d = mod_name=#% increased Cast Speed with Lightning Skills&mod_min=$GROUP1&mod_max=&$MG
(\d+)-(\d+)lcastsp(ee)?d = mod_name=#% increased Cast Speed with Lightning Skills&mod_min=$GROUP1&mod_max=$GROUP2&$MG



Last edited by kanashimi on Feb 15, 2016, 11:23:43 AM
increased damage ;-)


dmg|dmg = mod_name=#% increased Damage&mod_min=&mod_max=&$MG
(\d+)(dmg|dmg) = mod_name=#% increased Damage&mod_min=$GROUP1&mod_max=&$MG
(\d+)-(\d+)(dmg|dmg) = mod_name=#% increased Damage&mod_min=$GROUP1&mod_max=$GROUP2&$MG
increased Elemental Damage

edmg|eledmg = mod_name=#% increased Elemental Damage&mod_min=&mod_max=&$MG
(\d+)(edmg|eledmg) = mod_name=#% increased Elemental Damage&mod_min=$GROUP1&mod_max=&$MG
(\d+)-(\d+)(edmg|eledmg) = mod_name=#% increased Elemental Damage&mod_min=$GROUP1&mod_max=$GROUP2&$MG
dodge

dodge = mod_name=#% chance to Dodge Attacks&mod_min=&mod_max=&$MG
(\d+)dodge = mod_name=#% chance to Dodge Attacks&mod_min=$GROUP1&mod_max=&$MG
(\d+)-(\d+)dodge = mod_name=#% chance to Dodge Attacks&mod_min=$GROUP1&mod_max=$GROUP2&$MG
dodge spells
Spoiler

dodge = mod_name=#% chance to Dodge Attacks&mod_min=&mod_max=&$MG
(\d+)dodge = mod_name=#% chance to Dodge Attacks&mod_min=$GROUP1&mod_max=&$MG
(\d+)-(\d+)dodge = mod_name=#% chance to Dodge Attacks&mod_min=$GROUP1&mod_max=$GROUP2&$MG


EDIT: I made a mistake here the correct spell dodge entry must look like this


sdodge = mod_name=#% chance to Dodge Spell Damage&mod_min=&mod_max=&$MG
(\d+)sdodge = mod_name=#% chance to Dodge Spell Damage&mod_min=$GROUP1&mod_max=&$MG
(\d+)-(\d+)sdodge = mod_name=#% chance to Dodge Spell Damage&mod_min=$GROUP1&mod_max=$GROUP2&$MG
Last edited by kanashimi on Feb 14, 2016, 10:50:10 AM
area dmg



admg|areadmg = mod_name=#% increased Area Damage&mod_min=&mod_max=&$MG
(\d+)(admg|areadmg) = mod_name=#% increased Area Damage&mod_min=$GROUP1&mod_max=&$MG
(\d+)-(\d+)(admg|areadmg) = mod_name=#% increased Area Damage&mod_min=$GROUP1&mod_max=$GROUP2&$MG
attack + castspeed


attcastsp(ee)?d = mod_name=#% increased Attack and Cast Speed&mod_min=&mod_max=&$MG
(\d+)attcastsp(ee)?d = mod_name=#% increased Attack and Cast Speed&mod_min=$GROUP1&mod_max=&$MG
(\d+)-(\d+)attcastsp(ee)?d = mod_name=#% increased Attack and Cast Speed&mod_min=$GROUP1&mod_max=$GROUP2&$MG
increased chaos dmg


chdmg|chaosdmg = mod_name=#% increased Chaos Damage&mod_min=&mod_max=&$MG
(\d+)(chdmg|chaosdmg) = mod_name=#% increased Chaos Damage&mod_min=$GROUP1&mod_max=&$MG
(\d+)-(\d+)(chdmg|chaosdmg) = mod_name=#% increased Chaos Damage&mod_min=$GROUP1&mod_max=$GROUP2&$MG
melee damage


medmg|meleedmg = mod_name=#% increased Melee Damage&mod_min=&mod_max=&$MG
(\d+)(medmg|meleedmg) = mod_name=#% increased Melee Damage&mod_min=$GROUP1&mod_max=&$MG
(\d+)-(\d+)(medmg|meleedmg) = mod_name=#% increased Melee Damage&mod_min=$GROUP1&mod_max=$GROUP2&$MG

Report Forum Post

Report Account:

Report Type

Additional Info