Dutch Corner

ahh thanks and my bad for not looking properly!!
-=Seeing is Believing=-
-=Peeing is Relieving=-
geeft niet.
Could use a mod to close this , appreciated <3
-=Seeing is Believing=-
-=Peeing is Relieving=-
Hey mensen!

Ik zoek een paar fanatieke gamers die met mij HC league willen spelen. Iemand intresse? Stuur me een PM..
Nog maar een Nederlander hier... zijn er nog niet veel maar dat hoeft geen nadeel te zijn natuurlijk. En anders, elk nadeel heeft zijn voordeel!

Waar komen jullie vandaag? Ik uit Wognum en sinds kort weet iedereen waar dat ligt! :P
Waiting patiently...
hoi hoi,

Nog ff 3 weken wachten (ik ga op vakantie) maar zodra ik terug ben hoop ik een beta key te krijgen (tja veal kans heb ik denk ik niet) en als ik niet een gratis invite heb gekregen (die random invites) dan koop ik gewoon de beta key voor die $10,- zoveel geld is dat nu ook niet.

Nu speel ik (tussen de disconnetcs, server problemen etc etc) D3 die ik via een jaar abo van WoW had.
Had er veel van verwacht maar helaas, komt D3 zeker de verwachtingen niet na. Erg jammer. Zeker voor een spel waar je $60 voor moet betalen. Als ik dat dan vergelijk met PoE is dit dus een veel betere optie. Zeker als ik de youtube filpjes bekijk ziet het er erg goed uit

Dus over 3 weken ben ik online en hoop ik mede NL-ers online tegen te komen :)
Spelen er nog nederlanders!? Ik zie dat intussen iedereen in het topic aan een invite is gekomen. Ik ben nog opzoek!
Nog Nederlanders die nieuw met dit spel zijn en samen een beetje willen klikken? Heb net een extra key van die gamersbook giveaway gehad, geen idee of het echt is en werkt maar als iemand wilt proberen dan hoor ik het wel ^^
Ik heb nog steeds een key nodig, leuk om te zien dat er nog andere NLers zijn die van dit spel genieten!
Hoi allemaal, hebben we ook een NL Teamspeak of Mumble server of iets dergelijks om met elkaar te kunnen praten in het Nederlands tijdens het spelen???

Report Forum Post

Report Account:

Report Type

Additional Info