Finnish corner!

Itsehän pelailen juuri nyt FFVIII:tä ja aikomus olisi (jos ei BETA avainta löydy) niin pelata vielä FFIX ja FFX läpi. FFVI ja FFVII tuli jo tässä aikaisemmin kesällä pelattua läpi.
Ja jos jotain mietityttää niin en pelaa ensimmäistä kertaa mitään niistä läpi, on muistaakseni tullut kaikki Final Fantasyt kutosesta kymppiin joskus aikonaan läpi pelattua.

Taustalla soi melkeinpä aina All that Remains tai Five Finger Death Punch.

Ja vielä lopuksi pakko sanoa että : Kyllä, olen Final Fantasy <11 kova fani :P
Laitetaas lisää puheenaiheita kiertoon. Mitä mieltä ihmiset täällä ovat uudesta Diablo3:sta?

Itse en aio peliä näillä näkymin hankkia, koska mitä nyt vähän siitä olen lukenut, niin ei ole kyllä ollut mitään joka olisi saanut minun kiinnostukseni kunnolla heräämään.
Esimerkiksi Diablo2 oli erittäin karu tunnelmallinen ja tumma peli ja mitä olen kuullut niin Diablo3 on viety lähemmäs Torchlight tyylistä värikästä pelimaailmaa, tämä on yksi suurimmista syistä miksi ei vaan jostain syystä kiinnosta.
Onhan siitä joitain hyviä asioitakin kuulunut mutta ei tarpeeksi jotta peli minua kiinnostaisi.
Hey guys whats happenin! =D
Kah, onhan täällä muitakin finskejä :)
Meinasin itsekkin tälläsen kulman tehä jokunen viikko takaperin, mutta jäi tekemättä kun ajattelin että ei täällä kuitenkaan montaa suomalaista ole. :D

Itse myös innokkaana betaan pääsyä odotan. Sillävälin kulutan aikaa pelaten Heroes of Newerthiä. :)
"
Mitä mieltä ihmiset täällä ovat uudesta Diablo3:sta?


kyllä tulee ostettua.
d3 on varmasti aivan hupipuunhiottu laatupeli mistä tulen varmasti nauttimaan pari läpelukertaa mutta vuosiksi? sen näyttää aika.

diablon pahin pettymys oli se että blizzu teki pelistä blizzun tyylisen (katso: lost vikings/Wc/WoW).
d1 roguen tyylinen luolastoseikkailu erittäin hitaalla temmolla ja dark fantasy teemalla varustettu mestariteos vaihtui d2:ssa nopeaan skillispämmäykseen ja d3:ssa tyyli vaihdettiin warcraft maailmalle sopivaksi.
mitä nyt olen lukennu/katsonnu niin pelistä tehdään aika casual jotta saadaan massoittain pelaajia "innostumaan" pelistä..harmi vaan että ne kusee vanhoille diablo faneille silmiin.

RMAH on kans vitun tyhmä lisä pelille.
"et pärjää pvp:ssä? vinguta isin mastercardia ja ole takaisin huipulla!"
tai naivit fanipojat kiljuu kuinka paljon he tulevat tienaamaan myymällä kamoja. jep jep, tulkaahan takaisin maahan sieltä pilvilinnoista,eiköhän aasialaiset ammattilaiset hoida tämänkin puolen sillä he tekevät sitä työkseen ja tulevat aina myymään parhaat kamat halvemmalla kuin kukaan muu (esim d2 he myivät enigman 3$)

toi että et voi vaikuttaa atributteihin on kans vähän hassu. he perusteli sen siten koska d2 kaikki pisti pikkusen str,dexiä sen verran että tuli max block ja loput vit ja ei yhtään energyyn lähes classista riippumatta niin he karsivat koko jutun pois..
eli 12v vanhan pelin huonosti suuniteltu juttua ei pystyä ratkomaan paremmaaksi? esim int antaisi manaa+spell dmg tai jotain.

kovasta pettymyksestä huolimatta aion pelata d3 läpi ja olen melko varma että se on hyvä tyhmästä kehityssuunasta huolimatta.
Last edited by Myrmi on Sep 18, 2011, 6:52:00 PM
"
Evix wrote:
Millä tavallaa ootte muuten saannu noi beta avaimet Path of Exileen? Ihan vaa tost random timerist vai joku antanu beta avaimen?

Joku postas nimeltä mainitsemattomalle saitille parit betakeyt ja niitä samoja sitten yritettään käyttää niin paljon että servu meni tukkoon ja jotain omituista tapahtui. Lopputulos: samasta betakeystä pääsi betaan yli 50 henkilöä ja meidän annettiin kaikkien jäädä. :D
I confirmed that I am still in HC league. Then I died.
Ois kyl iha jees päästä testimää ;)
"
Highlander wrote:
Laitetaas lisää puheenaiheita kiertoon. Mitä mieltä ihmiset täällä ovat uudesta Diablo3:sta?

Itse en aio peliä näillä näkymin hankkia, koska mitä nyt vähän siitä olen lukenut, niin ei ole kyllä ollut mitään joka olisi saanut minun kiinnostukseni kunnolla heräämään.
Esimerkiksi Diablo2 oli erittäin karu tunnelmallinen ja tumma peli ja mitä olen kuullut niin Diablo3 on viety lähemmäs Torchlight tyylistä värikästä pelimaailmaa, tämä on yksi suurimmista syistä miksi ei vaan jostain syystä kiinnosta.
Onhan siitä joitain hyviä asioitakin kuulunut mutta ei tarpeeksi jotta peli minua kiinnostaisi.


Tiivistit juuri ajatukseni sanasta sanaan. Sen verran kuitenkin innostaa vielä D3, että pakko päästä joskus jossain muodossa sitä kokeilemaan.
Damn timer, you scary!
"
Myrmi wrote:

RMAH on kans vitun tyhmä lisä pelille.
"et pärjää pvp:ssä? vinguta isin mastercardia ja ole takaisin huipulla!"

Jos tuota ei tehtäis, niin sitten joku kolmas osapuoli ottais asiasta kopin. Mieluummin maksaisin suoraan pelissä Blizzun kautta sen sijaan, että luottaisin johonkin random-sivustoon. Plus Blizzun kautta maksaessa joku toinen pelaaja (ainakin potentiaalisesti) saa hillot, eikä joku kiinalainen farmaaja.

"
Myrmi wrote:

esim int antaisi manaa+spell dmg tai jotain.


Eli laittaisit riittävästi str/dex kamoihin ja loput inttiin? ;) Musta tuossa uudessa skillisysteemissä on enemmän ku tarpeeks keinoja hahmon muokkaukseen. Noi stattipointit oli aika turhaa pelleilyä ainakin omasta mielestäni.

Report Forum Post

Report Account:

Report Type

Additional Info