BELLY BOYS - en SVENSK guild just för dig

Jag är gärna med! :)
IGN: LillSnuttis
yo!

farsa på 32 år här, lirar ofta rätt ordentligt i början av ligor! sen ltie fade sista månaden!


Sugen på å joinA!

IGN
Simonizen
Tjena. 30åring som är intresserad av att joina. :D

In game name NotasummonRoach
Finns det plats hoppar jag gärna med!
32 bast , nuförtiden halvcasual
IGN HistoryOfViolence
Hej

Har spelat själv och med någon kompis lite till och från men vill nu gärna joina en guild om ni har plats.

Är 37 år spelar som mest nu i början men brukar alltid få något ryck och testa lite nya builds under hela ligan.

IGN: Arrhenius_arc
Last edited by Arrhenius on Dec 10, 2018, 11:19:36 AM
Hej joinar gärna! =)

IGN - LavaBallsMan
Hej, Jag joinar väldigt gärna om det finns plats! Är 34 år och började spela I Legacy ligan. Har inte varit så aktiv senaste 3 ligorna men nu är jag tillbaka och känns bra!

Ign: JKO_Juggernaut
Hej,

Alla som har skrivit i tråden men inte blivit kontaktade får gärna ta tag i våra officerare:

Skonchi
Galtis
Hisklig
Chambozz
Roxxorex
Nwrk
Rallenn
Broox
Tjenare! Vi råkade glömma av tråden lite grann här med ligstart och allting.

Jag har försökt kontakta alla som var online och hade tillgängliga IGN. Om ni inte har blivit kontaktade är ni mycket välkomna att skriva till en av våra officers.

Namn på vår stora ledare:
EHGalten

Namn på oss små undersåtar som får invite uppgifter delegerade till oss:
FirebladeIB
SaboteurTom
Rallen_
HiskligBetrayal
Pete_VadVarDetJagSa
Broox_Boy
SvartaKattensMormor

Om det är så att ingen av oss är online, vilket egentligen aldrig borde hända då vi inte har något liv, så är det bara vänta ett par sekunder och försöka igen för det var antagligen så att du lyckades skriva till oss när vi bytte zon.
Eller vänta ett par timmar och försöka igen.
Tills vidare är guilden stängd för nya medlemmar. Vi är glada över alla som har ansökt och fått en plats.

Vi kommer att meddela här framöver när vi öppnar upp för nya medlemmar igen

Report Forum Post

Report Account:

Report Type

Additional Info