KAOMA's Shop
Selling cheap and good.I'm not greedy and I would like to trade as much as possible so offer me without any doubt,we can sort something out easily.Message me here or in private message.
Uniques
~b/o 1 chaos ~b/o 1 chaos ~b/o 1 chaos ~b/o 1 chaos ~b/o 1 chaos ~b/o 1 chaos ~b/o 3 chaos ~b/o 1 chaos ~b/o 1 chaos ~b/o 1 chaos ~b/o 1 chaos ~b/o 1 chaos ~b/o 1 chaos ~b/o 1 chaos ~b/o 1 chaos ~b/o 1 chaos ~b/o 1 chaos ~b/o 1 chaos ~b/o 1 chaos ~b/o 1 chaos ~b/o 5 chaos ~b/o 5 chaos ~b/o 1 chaos ~b/o 1 chaos ~b/o 1 chaos ~b/o 1 chaos ~b/o 3 chaos ~b/o 1 chaos ~b/o 5 chaos ~b/o 1 exa ~b/o 4 chaos ~b/o 1 chaos ~b/o 10 chaos ~b/o 1 chaos ~b/o 1 chaos ~b/o 1 chaos ~b/o 1 chaos ~b/o 1 chaos ~b/o 1 chaos ~b/o 1 chaos ~b/o 1 chaos ~b/o 1 chaos ~b/o 1 chaos ~b/o 1 chaos
Maps
66-69
~b/o 23 chaos ~b/o 2 exa
Dual Res Gear
~b/o 1 chaos
IIR/IIQ Gear
~b/o 1 chaos ~b/o 1 chaos ~b/o 1 chaos ~b/o 1 chaos ~b/o 1 chaos ~b/o 3 chaos
Weapons and Armor
Armor
Amulets
Rings
Flasks
Normal
Unique
~b/o 1 chaos ~b/o 1 chaos Thanks for visiting! Last edited by kaoma#0507 on Sep 16, 2014, 2:50:24 PM
|
![]() |
![]() | |
![]() | |
I want buy bloodseeker and carcass jack. Pm me.
|
![]() |
He is a SCAMMER guys be awera. He trade me to get my 2c boots , (it was 2c as buyout at poe.trade) . But he paid 1c and i didnt remember the price and go for accept.
After that , he refused to give the buyout price (2c) and told me "it is not worth it, you are lucky to sell this" So be careful with him if you are going to trade ... |
![]() |