Danish Thugz: Dansk guild.

Danish Thugz er en dansk guild bestående af 120-130 members. Vi er alle over 20 år.


Vi har et mål, at have det sjovt & hyggeligt mens vi spiller. Der næsten altid nogen som er klar til at hjælpe med quest eller svare på spørgsmål, hvis der er brug for det.

Det eneste krav vi stiller er at man er på et par gange i ugen.
Her i guilden gør man hvad man har lyst til og alle er velkommen, såfremt man er minimum 20 år.

Vi har fået ryddet op i guilden så vi har pt plads til 130 members og er omkring 120 members.


*Vi har åbnet for guildstash som er til fri afbenyttelse, så længe det er til ens egen character.
*Discord er oppe at køre og vi ser gerne i benytter jer af Discord. På den måde bliver vi mere social i guilden, men det er ikke et krav.


Er du interesseret så kom til tasterne og skriv dit ingame navn og alder (kan gå en uge inden vi ser den )
eller kontakt en officer fra guilden. Tryk på mit navn og tryk derefter på guilden i højre side, Så kan du se hvem der er officer. (hurtigst måde)
Vi ser frem til at høre fra dig.

Husk at skrive hvor gammel du er...


Danish Thugz.
Cybertroth
Last edited by Cybertroth on Aug 23, 2022, 1:38:51 AM
Last bumped on Mar 11, 2024, 9:51:14 AM
UP. :)
Cybertroth
:)
Cybertroth
Det rart at se flere & flere i vores guild.
Cybertroth
snart 20 medlemmer i guilden.

I gennemsnit pt får vi ca 1-2 medlemmer pr. dag.


:)
Cybertroth
Jeg er på, send invite :D
Har været til julefrokost i weekenden, så har ikke været online... Sender en inv så snart jeg kommer på. :)
Cybertroth
Inv sendt
Cybertroth
add du bare mig hvis i mangler flere :D
Nogen særlig fokus på race pratice runs?

Jeg er noob med det der TS :D. Men det ville være rart hvis der var nogen, der havde lyst til at lave test pratice runs med TS3.

Jeg er kun online I weekender desværre ):

Jeg ved ikke om jeg vil være med I guilden... er allerede med i VKG. Ville bare høre om der var nogen, der næsten ikke laver andet end at speed runne.

Report Forum Post

Report Account:

Report Type

Additional Info