Finnish corner!

Mythos meni kyllä pieleen niiden craftien kanssa, sitä ennen se oli ihan kelpo peli. Tämä uudestaan lämmitetty versio alkoi kyllä tylsistymään jo lvl20 tienoilla
"
Tepaxful wrote:
Mitäpä mieltä olette pelistä? Oiva lisä Hack 'n Slash genreen, vaiko Diablo päivitetyillä grafiikoilla?

Omasta mielestäni lähinnä videoiden peruteella näyttää kelpo peliltä!


Mitä nyt videoista olen nähnyt, näyttää siltä että PoE on ottanut paljon vaikutteita Diablo2:sta, joka ei minua haittaa koska Diablo2 on mielestäni erittäin hyvä peli.

Mutta varmasti PoE:ssa on paljon muutakin sisältöä kun mitä voi videoista nähdä, siinäpä samalla syy miksi itse tahdon peliä testaamaan.
Diablo 2 fanina odotan innolla että pääsee tätä testaamaan! Paljon on tosiaan vaikutteita D2:sta, mutta esimerkiksi tuo "talent tree" on kyllä yksi hieno lisä josta plussaa!
Damn timer, you scary!
Tuosta "talent treestä" hieman minun ajatuksiani

Ulkonäkö muistuttaa paljon Final Fantasy X:ssä olevaa sphere gridiä.

Toisaalta FFX:n sphere gridissä oli aktiivisia- ja passiivisia taitoja, ja PoE:n talent treessä (tietämäni mukaan) on vain passiivisia taitoja (aktiiviset taidot vain kivien kautta?).

Kokonaisuutta ajatellen vaikuttaa hyvältä lisältä peliin.

+ Minulta
"
Nepila wrote:
"
Targuil wrote:
Eikö näitä kansalliskulmia ole jo tarpeeks? :P


Ootko Tarquiled mythosin betasta? :D Siitä suomi killasta.

Kyl joo, sellasella nimellä taisin siellä liikkua.
I confirmed that I am still in HC league. Then I died.
"
Highlander wrote:
Tuosta "talent treestä" hieman minun ajatuksiani

Ulkonäkö muistuttaa paljon Final Fantasy X:ssä olevaa sphere gridiä.

Toisaalta FFX:n sphere gridissä oli aktiivisia- ja passiivisia taitoja, ja PoE:n talent treessä (tietämäni mukaan) on vain passiivisia taitoja (aktiiviset taidot vain kivien kautta?).

Kokonaisuutta ajatellen vaikuttaa hyvältä lisältä peliin.

+ Minulta

Joo, passive tree on aika pitkälti FFX tyylinen gridi ja aktiiviset tulee kaikki kivistä, vähän samaan tyyliin kuin FFVII:ssa materia systeemi.

E:oho tuplat
I confirmed that I am still in HC league. Then I died.
Last edited by Targuil on Sep 17, 2011, 4:40:00 PM
Juu, olishan tuo beta avain ihan kova sana.. Ei oikei tärpänny Diablo 3 betakaan (yllätys). No, ehkä jonain kauniina päivänä saan tuon beta avaimen.. Viimestään open betassa :)
Terve Ruotsista, Een ossa poho oijken suomenkeli ko kylla tääla minaa oon syntunu. Tarten BETA avame kii, olles tytupävinen yoos sai.
"
Targuil wrote:

Joo, passive tree on aika pitkälti FFX tyylinen gridi ja aktiiviset tulee kaikki kivistä, vähän samaan tyyliin kuin FFVII:ssa materia systeemi.

E:oho tuplat


Taitaa Final Fantasyt olla tuttuja jollekkin muullekkin kuin itselleni :P
jåå-å, avvaimia ettiessä...

Report Forum Post

Report Account:

Report Type

Additional Info