Danish Corner

Jeg sidder også og venter spændt på at se om man kan komme ind i Beta varmen. Jeg hører mange gode ting om POE. Er der nogle Danske Beta'er som kan give lidt mere info om Talents? Det ser jo ret omfattende men godt ud.
"It is my conviction that killing under the cloak of war is nothing but the act of murder" - Albert Einstein.
"
Fregazoid wrote:
Jeg sidder også og venter spændt på at se om man kan komme ind i Beta varmen. Jeg hører mange gode ting om POE. Er der nogle Danske Beta'er som kan give lidt mere info om Talents? Det ser jo ret omfattende men godt ud.


Hvad er det helt præcist du gerne vil vide om Talents?
Tror en del af os der skraber alt den information sammen som er overhovedet muligt ,uden at være beta member, og vil måske kunne svare på dit spørgsmål, eller delvist.

Hvis vi tager helt fejl må vi håbe en af beta memberne kan trække sig væk fra spillet og svare på nogle af spørgsmålene.
Mest af alt er jeg lidt interesseret i hvordan grenene går. DVS lidt mere i dybten om de enkelte talents. F.eks: Hvad giver tier 2 for int? Den slags, så man kunne kigge på hvad og hvordan man ville "binde" sit træ.
"It is my conviction that killing under the cloak of war is nothing but the act of murder" - Albert Einstein.
Puha! Nu har jeg lige downloadet D3 klienten. Bare for fun, men kan jo desværre ikke spille det endnu..
Men det skulle ikke undre mig, at jeg kommer i D3 før jeg kommer i PoE
Last edited by Knude on Sep 7, 2011, 4:27:53 PM
Jeg er stor Diablo fan, men det AH er bare noget jeg ikke synes er godt for hverken spillet eller kommunity.

Jeg går lidt med en indre kamp om jeg skal give det en chance eller bare holde mig væk og miste D3 totalt fordi jeg er uenig.
"It is my conviction that killing under the cloak of war is nothing but the act of murder" - Albert Einstein.
AH var der jo også i 2eren (uofficielt). Jeg vil hellere at blizzard tager en bid af kagen, så det bliver under ordnet forhold.

Last edited by Knude on Sep 7, 2011, 4:34:55 PM
Af hvad jeg har kunnet observere er at hvis du er witch og kun tager int. skill så får du 8 int. 2 str. og 2 dex. og en passiv. Dette er ens for alle int. skillsene. Var det nok forklaring og var det til at forstå?

Eller har jeg mis forstået dig og du vil vide hvad passiverne giver?
"
Knude wrote:
AH var der jo også i 2eren (uofficielt). Jeg vil hellere at blizzard tager en bid af kagen, så det bliver under ordnet forhold.


For mig betyder det at de bare legaliserer gold farming. At folk sælger stoffer gør jo ikke at regeringen skal ha politiet til at gøre det samme.

Det er en guldgruppe for Blizzard, de er ikke dumme. Men det gør ikke at jeg synes det er en god ide.
"It is my conviction that killing under the cloak of war is nothing but the act of murder" - Albert Einstein.
"
sofos wrote:
Af hvad jeg har kunnet observere er at hvis du er witch og kun tager int. skill så får du 8 int. 2 str. og 2 dex. og en passiv. Dette er ens for alle int. skillsene. Var det nok forklaring og var det til at forstå?

Eller har jeg mis forstået dig og du vil vide hvad passiverne giver?


Nej det var godt men jeg går ud fra at det ikke kun er stats i træet. Det ville være fedt at se et "Talent tree" så man kunne rode rundt med det selvom man ikke spiller. Men det kommer nok med den åbne Beta.
"It is my conviction that killing under the cloak of war is nothing but the act of murder" - Albert Einstein.
Hej fra Sydjylland!

Jeg håber på at komme med ind i betaen snarest ^^

Report Forum Post

Report Account:

Report Type

Additional Info