Orion Orion Supporter Pack bought, didnt received the Items (Ps4)

Hi everyone,

I have the same problem but with the Crusader Supporter Pack.
I bought one and I didn't received the points nor the items. I wanted to but some stash tabs as they were on sales but that ship has sailed...
GGG support replied that I should contact PSN support, this is really disappointing and your Support people should be aware that this is a general problem.
If I'm contacting PSN I will ask for a refund

L.E
The packs are supported and shouldn't be live on PSN.
Last edited by Vladu_b on Mar 24, 2020, 4:05:41 AM
"
Vladu_b wrote:
Hi everyone,

I have the same problem but with the Crusader Supporter Pack.
I bought one and I didn't received the points nor the items. I wanted to but some stash tabs as they were on sales but that ship has sailed...
GGG support replied that I should contact PSN support, this is really disappointing and your Support people should be aware that this is a general problem.
If I'm contacting PSN I will ask for a refund


Hi Vladu_b! I've located your email to us in our Support inbox and have sent you an additional reply about the situation. :) We're really sorry for the trouble, we hope to have a resolution soon!
Contact us at support@grindinggear.com!
"
Sarah_GGG wrote:
"
Vladu_b wrote:
Hi everyone,

I have the same problem but with the Crusader Supporter Pack.
I bought one and I didn't received the points nor the items. I wanted to but some stash tabs as they were on sales but that ship has sailed...
GGG support replied that I should contact PSN support, this is really disappointing and your Support people should be aware that this is a general problem.
If I'm contacting PSN I will ask for a refund


Hi Vladu_b! I've located your email to us in our Support inbox and have sent you an additional reply about the situation. :) We're really sorry for the trouble, we hope to have a resolution soon!


Thanks for your reply this is very different from the previous reply.
I will ask for a refund.

Thanks for your help Sarah!

Sorry if I was a bit harsh.
Last edited by Vladu_b on Mar 24, 2020, 4:06:46 AM
"
Sarah_GGG wrote:
Hey guys,

We just wanted to keep you updated about this issue, we are still actively discussing with Sony how this can be resolved (and it WILL be resolved!). We're really sorry for the wait - those packs should not have been purchasable from the PSN website store and we're locating the best way to facilitate fixing this up.

If you have any questions at all please contact us at support@grindinggear.com and we'll do our best to help. If you have just arrived here looking for information about your PSN purchase, please do contact us at the email address above and we'll do everything we can to help!


Hi,

I just received answer from your Support E-Mail stating that they won't help (again).
Now I am confused. Am i supposed to wait?

Kind Regards,
Last edited by Nokkyu_ on Mar 24, 2020, 5:32:19 AM
Playstation is still not giving out any refund as they told me. They say GGG only could help me here.
Maybe all of you should look here -->
https://www.consumerprotection.govt.nz/

It's unacceptable that support staff at GGG hasn't been properly briefed about this so they can reply properly to their customers.....
I have the same issue here, i bought the Eyrie supporter pack from the Playstation store , i received nothing and support can't even help. (all the packs have been removed since the update).

i received an email on this website about the transaction but it say

CrusaderToEyriePack Upgrade

I think this is your problem coz i did not buy the crusader pack and on the playstation store it was not written anywhere.

You must refund all of us or ask Playstation to, we pay for a service not for problems.

those are virtual items and currency, not real things hand crafted.
"
Nokkyu_ wrote:
Hi,

I just received answer from your Support E-Mail stating that they won't help (again).
Now I am confused. Am i supposed to wait?

Kind Regards,


Hi Nokkyu,

I also located your email and I have responded to it now, sorry for any confusion. :)

Edit: I have also located your email, Demothene, and replied to you there.


If anyone else is having this trouble please email support@grindinggear.com - you can ask for me specifically, but you should get me even if you don't. ;) We are working to resolve this as quickly as we can and I apologise for any further delay at all!
Contact us at support@grindinggear.com!
Last edited by Sarah_GGG on Mar 24, 2020, 6:36:19 AM
Yes Sony Support told me, that they deleted the Packs from their Store..but they cant refund.
"
wITCHcrftXX wrote:
Yes Sony Support told me, that they deleted the Packs from their Store..but they cant refund.


Hi wITCHcrftXX, please check your emails, I have responded to yours earlier this evening. :) As I mentioned in my earlier posts, we are working with Sony at the moment and trying to resolve the issue. As soon as we have any news we will get in touch with you.
Contact us at support@grindinggear.com!

Report Forum Post

Report Account:

Report Type

Additional Info