[Yhteisö] - Suomalainen aikuisille suunnattu yhteisö

mikä on Yhteisö PoEssa.

Yhteisö on Path of Exilestä kiinnostuneista pelaajista koostuva kilta

Mutta nyt itse asiaan!
Yhteisö kaipaa lisää jäseniä. Tasolla tai kokemuksella ei ole merkitystä. Nautitko tasojen nostamisesta ryhmässä? Nautitko maataloustukia Suomen valtiolta ja tykkäät ennemmin olla peltotöissä loppupelin alueilla? Kuulostaako Sarnin kaupungin satama-alue hyvältä mutta yksin uskomattoman tylsää? Karttapalvelut Maanmittauslaitoksella on tuttua puuhaa mutta partnerin kanssa työpäivät on parempaa?
Liity Yhteisöön ja alamma sosialisoimaan vihollisjoukkojen taskuista varusteita tai nostamaan kokemuspisteitä.

Vähän vaatimuksia eli
- Et ole kehitysvammainen (sanan kirjaimellisessa tai kuvaannollisessa merkityksessä)
- Avoin mieli
- Täysi-ikäinen eli vähintään yli 18vuotias.
- Vaikka ei ole mitään sääntöjä, niin jos joku ohjenuora on niin älä ole kusipää.
- Et omista herkkää nahkaa.
- Killan karttoja saa vapaasti käyttää ehdolla että niistä tulevat kartat pistetään takaisin kiltapankkiin, tällöin siellä on aina terve varasto karttoja muillekkin.

Mitä tarjoamme?
- Sosiaalisen, avuliaan ja tiiviin yhteisön
- Peliseuraa puuduttavaan soolopolkemiseen
- Oma mumbleservu


TLDR; Etsitään lisää jäseniä, mutta jos kaipaat vaan mahdottoman isoa massaa jossa luottamus tai avoimuus ei ole pääjuttuja, niin emme ole kilta johon haluat. Etsimme aktiivisia, rehellisiä ja hyviä tyyppejä joilla on jo elämänkokemusta ja joiden äiti ei määrää saako pelata 10 jälkeen.


IGN: HerraViekas
Steam: http://steamcommunity.com/id/viekas/

Ja officerin voi lisätä kaveriksi myös jos haluaa liittyä, aktiivisimmat on:
hckives
Loskareisi
MARKKUSPINNAILEE


-jun
Last edited by veliviekas on Mar 3, 2016, 3:40:52 AM
Last bumped on Jun 5, 2017, 8:51:46 AM
^
Onko teitä jo monta?
Tällä hetkellä 8 kait joten kova rekry päällä :) Löytyy 30-70tasojen väliltä hahmoja.

Sillain pitää spesiföidä että itse pelaan dominaattorilla ja suurinosa ellei kaikki ole myös sieltä. TIetysti kaikki on tervetulleita mutta peliseuran etsiminen ellet itse rekryä omalta liigalta kavereita myös kiltaan niin saattaa olla vähän vaikiampaa.
Last edited by veliviekas on Nov 4, 2013, 7:05:25 PM
^
Itehän voisin liittyä joukkoonne, 70 lvl duelist oon tällä hetkellä ja dominationissa rullaillaan.
^
Last edited by veliviekas on Nov 13, 2013, 3:45:31 PM
^
^ Bump

^bump

Jäseniä rupeaa olemaan jo mutta aina lisää tarvitaan.

Report Forum Post

Report Account:

Report Type

Additional Info